Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Familietreet til kongefamilien?


Anbefalte innlegg

Jeg letet lenge på forumet, etter riktig kategori. Ende til slutt opp i "Familie og barn". Hørtes ikke ut som det var riktig, men dere får flytte den hvis det er feil.

 

Jeg har letet lenge etter kongen og kongefamiliens familietre på nettet. Vet jo at det er lett å finne de på ekte, men hadde vært litt greie med en nettversjon av familietreet.

 

Grunnen til at jeg vil ha dette, er fordi at jeg lager mitt eget familietre. Jeg har kommet til noen av tippoldefarene mine på fars side. Tippoldefaren min er bror til tippoldefaren til Marius Borg Høiby, H.K.H. Prinsesse Ingrid Alexandra og Prins Sverre Magnus.

 

Jeg har sett familieportretter, etc. hos farmor, men jeg vil ha et her og nå, fordi det er litt vanskelig å få låne det av farmor akkurat nå.

 

Jeg har søkt masse på Google, men fant ingenting. Derfor spør jeg dere her. Finnes det i det hele tatt på nettet?

 

Jeg blir utrolig takknemlig for svar.

 

Mvh. Stigah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...