Gå til innhold

Kjøpe CS5.5 Design Premium nå eller vente til CS6?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en høgskolestudent som har tenkt å gå til innkjøp av Adobe Design Premium-pakken. Jeg har tenkt å benytte Adobes studenttilbud, som gir deg opptil hele 80 % rabatt. Spørsmålet er da om jeg burde kjøpe nå eller vente til neste versjon kommer?

 

Jeg har også lest litt rundt om at Adobe har endret sine vilkår med CS6-pakken, og at det ikke skal være mulig å betale en engangssum for produktene, men heller et abonnement med månedlige kostnader? Vil det altså si at hvis jeg vil betale en engangssum og bli ferdig med det, så må jeg kjøpe nåværende versjon (CS5.5)?

 

På Facebook-siden til Adobe Photoshop ser jeg også at mange klager over at de har sluttet med sitt studenttilbud. Jeg ser tilbudet fortsatt er tilgjengelig, så jeg lurer på om dette bare gjelder Photoshop som enkeltprodukt eller kommer det til å skje med hele Creative Suite-pakken også?

 

Så hva synes dere: Slå til med CS5.5 nå eller vente til CS6 kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg er en høgskolestudent som har tenkt å gå til innkjøp av Adobe Design Premium-pakken. Jeg har tenkt å benytte Adobes studenttilbud, som gir deg opptil hele 80 % rabatt. Spørsmålet er da om jeg burde kjøpe nå eller vente til neste versjon kommer?

 

Jeg har også lest litt rundt om at Adobe har endret sine vilkår med CS6-pakken, og at det ikke skal være mulig å betale en engangssum for produktene, men heller et abonnement med månedlige kostnader? Vil det altså si at hvis jeg vil betale en engangssum og bli ferdig med det, så må jeg kjøpe nåværende versjon (CS5.5)?

 

På Facebook-siden til Adobe Photoshop ser jeg også at mange klager over at de har sluttet med sitt studenttilbud. Jeg ser tilbudet fortsatt er tilgjengelig, så jeg lurer på om dette bare gjelder Photoshop som enkeltprodukt eller kommer det til å skje med hele Creative Suite-pakken også?

 

Så hva synes dere: Slå til med CS5.5 nå eller vente til CS6 kommer?

 

Ville ventet til cs6 kommer jeg...men nå har jeg bare cs5 extended.Leie?? Vet ikke hva reglen er der,for min versjon har jeg kjøpt på lisens fra NSFF,og kan da ikke drive kommersielt..salg altså med bilder behandlet i det programmet(har Elements 10 for den slags)Så vet jo ikke om du driver salg,så da er jeg ikke sikker på om det går om du leier,for da eier du det ikke.Men det er det sikkert andre som vet bedre enn meg;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei igjen! I dag har endelig Adobe lagt ut Photoshop CS6 i beta-test; ergo er det ikke lenge til hele CS6-pakken kommer. Selv har de sagt at den kommer i løpet av april. Jeg har de siste ukene kjøpt CS5.5-pakken – 28. februar, for å være presis. Er det noen som vet om det da er mulig å oppgradere til CS6 uten ekstra kostnader?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...