Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Illeluktende utflod?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en mann. Har aldri hatt samleie.

Dette er noe jeg har hatt i mange år.

Det kommer noe ekkel utflod. Det lukter helt for jævlig, og begynner også å lukte av undertøy og klær.

Det kan skje flere ganger om dag. Jeg tror den er blank eller hvit. Det kommer ikke blod.

Aldri kløe eller smerter.

 

Tenker å dra til lege. Hva kan skje hos legen? Vil hun sjekke utstyret mitt? (jeg er litt sjenert...)

Vil det blir tatt urinprøve?

 



Anonymous poster hash: 4d6bb...166
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at du masturberer?

Fungerer penis normalt? Får du utløsning og får kvittet deg med spermier?

 

Når du har utflod er det viktig å ta en titt på den sånn at man kan finne ut hva det er , normalt sett vil trolig legen kreve en urinprøve / utflodsprøve av deg når du kommer innom så det kan være lurt å ikke pisse før du skal på timen.

 

Dette kan være en betennelse , prostatakreft eller andre sykdommer som er relatert med urinveiene / underlivet , det er uansett svært viktig at du kommer deg raskt til legen for å utelukke de alvorligste sykdommene og dermed få startet med en behandlig tidlig.

 

Bare for å nevne det, candida (sopp) er ofte det som lager slik lukt , men man bør komme seg til legen og få tatt en grundig undersøkelse i slike tilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg antar at du masturberer?

Fungerer penis normalt? Får du utløsning og får kvittet deg med spermier?

 

Jepp, flere ganger daglig :) Helt til jeg begynte med Cipralex for noen måneder siden. Da ble det vanskelig å få utløsning. Jeg får det til noen ganger. Lysten har også avtatt.

Men dette med utflod har jeg hatt i mange år og før jeg begynte med Cipralex.

 

Anonymous poster hash: 4d6bb...166

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...