Gå til innhold

Hva koster en six-pack med boks øl?


Korka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
drikk med måte

 

Uansett hvor mye øl man drikker, drikker man med måte.

Det er umulig å gå over styr med øl. :p

 

Nåja, det vil jeg nå si er en sannhet med modifikasjoner. Husker mitt første møte med en six pack - sammen med en annen kamerat, som også prøvde sin første six pack, fant vi ut at dette smakte jo piss - så hvorfor ikke bare få det unna fort?

 

 

Jeg tok tia. Det tok oss 24 minutter å drikke opp 5 øl, når begge åpna sin siste var det ei som prøvde å ta selvmord, så da kom politiet etterhvert også. Det å være full var jo en ny opplevelse kan man si. Værre ble det også mens tia gikk. 2 karer på 60 kg hver som ikke har drukket før + 5 4,7% øl - vi gikk som noen pingviner å vakla hit og dit før vi fikk vett nok i skallen til å dra hjem. Sovna 100 meter fra huset på mopeden min (dobbeltsstøtte, så den sto stødig), og lå der å purka sikkert lenge før jeg ble vekt av politiet som lurte på hva jeg gjorde her. Fortalte det som det var og dro hjem, spydde som bare faen når jeg kom inn også.

 

Jo, man kan gå over styr med Øl. (Selv om jeg har gått mer over styr med sprit xD)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Haha, veier 50 kilo og drakk 7 øl, ingen sjangling ellernoe som helst. var første gang med øl.

Ble bortimot veldig glad :)godt humør, kjørte litt fort da, hehe

 

Kor lang tid brukte du på de ølan og kor gammel e du? Har mye å si hva du spiste før du drakk også.

 

En ting som kan være litt farlig i denne situasjonen er hvis du får i deg sprit, for vil tru du var blitt akkurat passe full og da er det ikke langt til vippekanten for blackout og mega happy hour :p

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Haha, veier 50 kilo og drakk 7 øl, ingen sjangling ellernoe som helst. var første gang med øl.

Ble bortimot veldig glad :)godt humør, kjørte litt fort da, hehe

 

Kor lang tid brukte du på de ølan og kor gammel e du? Har mye å si hva du spiste før du drakk også.

 

En ting som kan være litt farlig i denne situasjonen er hvis du får i deg sprit, for vil tru du var blitt akkurat passe full og da er det ikke langt til vippekanten for blackout og mega happy hour :p

 

er 15 år og hadde ikke spist no særlig heller..

Endret av Reow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...