Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Behandling av tatovering


jodaneida

Anbefalte innlegg

Tok nettopp en half sleeve tatovering av en veldig flink tattovør og fikk beskjed av han å ha på plasten i tre-fem dager før jeg tok den av. Den forrige jeg tok en annen plass skulle bare være på noen timer. Andre som har fått beskjed om det samme, og hvordan funket det?

 

Jeg har hørt mye skryt om denne fyren så jeg burde vel stole på det han sier, men blir selvfølgelig usikker når jeg ser på de aller fleste plasser at man bare skal ha noen timer. Ser nesten ut som blekket har "rent litt ut av sporet", men kan vel være noe overfladisk som vil bli vasket bort tenker jeg.. Takk på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, nei det hørtes mye ut, men du bør ha den på ivertfall 24 timer, så sett på ny. Men det spørt også på størrelesn på designet.

 

Det er normalt at det ser ut som det renner bort. Husk at en tattoo er et gigantisk sår. Så du må være svært forsiktig med den for å unngå infeksjoner osv. Ikke plukk på huden osv, særlig når det flasser. La alt falle av naturlig.

 

Er plassen sikkelig, burde du ha fått med deg et ark som informerer deg om behandlingen etter. Og fått krem.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hm, nei det hørtes mye ut, men du bør ha den på ivertfall 24 timer, så sett på ny. Men det spørt også på størrelesn på designet.

 

Det er normalt at det ser ut som det renner bort. Husk at en tattoo er et gigantisk sår. Så du må være svært forsiktig med den for å unngå infeksjoner osv. Ikke plukk på huden osv, særlig når det flasser. La alt falle av naturlig.

 

Er plassen sikkelig, burde du ha fått med deg et ark som informerer deg om behandlingen etter. Og fått krem.

Var det jeg og tenkte, men vil selvføgelig ha den beste behandlingsmetoden siden den er så stor. Det kan vel ikke skade å ta den av nå tenker jeg, men den jeg har på leggen tok jeg av etter to timer og det tok vel egentlig ikke mange uker før små deler av bokstavene var veldig uklare i forhold til resten av teksten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...