Gå til innhold

Dårlig i engelsk, men kan jeg reise til utlandet allikevel?


Anbefalte innlegg

Aah, jeg skal til Buenos Aires neste uke. Ikke snakk om lommetyveri! Vurderer å lime igjen veska mens jeg er der borte  :eek: 

 

Uansett, språket er null problem, og om man reiser mye, så lærer mer og mer for hver gang. bare å hoppe u i det :D

Ja, det har blitt verre siden jeg var der i 99, da ruslet jeg ute mer eller mindre midt på natta, var med på lokale fester etc. Bodde to uker i San Telmo.

 

Og så må du få med deg tango, gå på en Milonga. F.eks. på Confitería Ideal eller ta både et kurs og oppleve Milonga på La Catedral del Tango. Milonga Parakultural at Salon Canning er også verdt et besøk. Men jevnt over skjer det ingenting før etter 11 om kvelden. Vil du bare se på, ta bilder - La Milonga del Indio på Plaza Dorrego, San Telmo - søndag kveld. Men sjekk steder, alle disse besøkte jeg i 99, var fremdeles aktive for 2 år siden, men arrangementer kommer og går.

 

Det var vel nok stjeling av tråden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Aah, jeg skal til Buenos Aires neste uke. Ikke snakk om lommetyveri! Vurderer å lime igjen veska mens jeg er der borte :eek:

 

Uansett, språket er null problem, og om man reiser mye, så lærer mer og mer for hver gang. bare å hoppe u i det :D

Ja, det har blitt verre siden jeg var der i 99, da ruslet jeg ute mer eller mindre midt på natta, var med på lokale fester etc. Bodde to uker i San Telmo.

 

Og så må du få med deg tango, gå på en Milonga. F.eks. på Confitería Ideal eller ta både et kurs og oppleve Milonga på La Catedral del Tango. Milonga Parakultural at Salon Canning er også verdt et besøk. Men jevnt over skjer det ingenting før etter 11 om kvelden. Vil du bare se på, ta bilder - La Milonga del Indio på Plaza Dorrego, San Telmo - søndag kveld. Men sjekk steder, alle disse besøkte jeg i 99, var fremdeles aktive for 2 år siden, men arrangementer kommer og går.

 

Det var vel nok stjeling av tråden!

Takk for tips! Skal bo to dager i San Telmo og to dager et annet sted i byen (er i Montevideo i mellomtida). Har venner der, så blir heldigvis ikke HELT alene, men kommer ikke til å være med dem hele tida. Uansett skal jeg passe godt på tingene mine og ikke feste alene. Har gått helt fint over en uke i Santiago, men Buenos Aires er jo litt verre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...