Gå til innhold

Noen som har et SAS EuroBonuskort å gi bort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Siden det ikke er lov å selge så kan vi bytte tjenester om en har lyst til å dele sølv/gull-kort :) Skal mye å reise i sommerferien, da hadde sølvkort vært ypperlig ettersom man har tilgang til lounge i høysesong!

Lenke til kommentar

Skal ut på tur litt nærmere mot sommeren, liten tur verden rundt så hadde gjort seg med sølv eller gull kort før jeg drar :) Sikkert mange av dere andre som fortjener det mer, men lounge når jeg reiser med sas/Star hadde gjort godt på en lang reise. Flaske med vin til den som er villig til å være litt snill med Skrujernet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

 

Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-)

 

Da havner du på bunnen av ventelista...

Med oppførselen du har vist i denne tråden ser jeg ingen grunn til å gi kortet til deg, ei eller følge lista. Den som byr mest får kortet. Sølv krever dessuten bare 10 turer i året, klarer du ikke å oppnå dette har jeg vanskeligheter med å se noen god grunn til hvorfor man skal få godene. Lounge og fast track er fint når man OFTE må sitte på flyplassen, ikke en nødvendighet for 2 t/r i året.

 

Vil forøvrig tipse andre at slike kort kan "kjøpes" via Bonusfeber.

Lenke til kommentar

 

 

Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-)

Da havner du på bunnen av ventelista...

Med oppførselen du har vist i denne tråden ser jeg ingen grunn til å gi kortet til deg, ei eller følge lista. Den som byr mest får kortet. Sølv krever dessuten bare 10 turer i året, klarer du ikke å oppnå dette har jeg vanskeligheter med å se noen god grunn til hvorfor man skal få godene. Lounge og fast track er fint når man OFTE må sitte på flyplassen, ikke en nødvendighet for 2 t/r i året.

 

Vil forøvrig tipse andre at slike kort kan "kjøpes" via Bonusfeber.

 

...og når ble det lovlig å selge disse kortene? 

Lenke til kommentar

 

 

 

...og når ble det lovlig å selge disse kortene? 

 

 

Det har vell aldri vært ulovlig, men det strider i mot reglene til SAS som igjen kan føre til at en mister medlemskapet og fordelene. 

 

Nettopp... 

 

 

.... og hvordan skal SAS kontrollere dette? Som nevnt tidligere i tråden trenger det heller ikke å "selges" for kontanter, kan fint byttes i andre goder (bedre middag etc). 

 

Uansett, er fint å gi bort disse fordelene til mennesker som trenger dem. Mao. det burde legges inn en god grunn, ikke bare at du ikke gidder å stå 20 minutt i kø de to gangene du skal fly i sommer. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...