Gå til innhold

Forumtreff i Oslo 25. februar! --Avlyst!--


kanin333

  

31 stemmer

  1. 1. Når møtes vi?

    • 16:00
      2
    • 17:00
      5
    • 18:00
      4
    • 19:00
      5
    • 20:00
      6
  2. 2. Hvor skal vi spise?

    • Fridays
      8
    • Peppes
      11
    • Annet sted (kom med forslag)
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Vel, dersom de kan finne et sted uten for meget trekk og høylydt piggtrådmusikk, kan jeg alltids ta med meg posen med kamferdrops og delta på et arrangement av en slik art.

 

JEG VIL HA KAMFERDROPS AV DEG BITCH!!!!!

 

 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

 

Jeg er med, gi meg en dato så kan jeg sikkert bevege meg sørover fra Gjøvik.

Lenke til kommentar

25 februar er en fin dato og det går fort. Bare bra det er en stund til for da er det forhåpentligvis flere som kommer. Men det er lørdag så da må jeg ha overnatting et eller annet sted så hvis noen kan hjelpe meg med det så kommer jeg garantert. Hvis ikke så må jeg ta det på sparket.

 

Hvor er det forumet skal møtes og hva skal vi gjøre?

 

Jeg vil gå på peppes om vi skal spise noe. Alternativ kan være indisk mat.

Lenke til kommentar

Samma for meg så lenge det er pizza eller noe med smelta ost også at dem ikke bare har øl men også brus. Eller indisk! Stoler ikke helt på kinaoslo lenger.

 

Datoen kan endres for min del men hvis det blir en lørdag så må jeg nesten spørre om jeg kan få overnatte hos noen. Jeg har 4 timer og 30 minutter en vei til Oslo og lørdag er den eneste dagen i uka som siste bussen hjem er innstilt.

Lenke til kommentar

Hadde vært kult å vært med, men hadde vært fint om jeg kunne crasha hos noen iom. at jeg har et stykke hjem :)

Det samme har jeg behov for men hvis du vil så kan du hooke deg opp meg meg så veit jeg om et sted vi kan gå men da må vi være rolige og stille og helst ikke mer enn 5-6 personer. Jeg har vært ute alene i Oslo flere ganger uten å ha et sted å være så jeg har god erfaring med byen. Jo flere vi er jo lettere blir det å være ute en natt for tenk på alt det man kan få kjøpt for det det koster å ligge på hotell?

 

Det er forresten ca 600 kroner natta på anker hostel og det kan anbefales. Ellers så går det an å sitte på oslo s eller så er den ene delen av buss terminalen døgnåpent men det er ikke lov å være der med mindre man venter på en buss.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...