Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettop installert spillet, og sliter med at det hikker når jeg spiller. PLutselig stopper alt opp og fryser i 4-5 sekunder, for så å gå videre. Dette skjer med kanskje 10 sekunders mellomrom. VELDIG frustrerende og kjedelig! Noen som vet hva problemet kan være?

 

Sitter på en kanskje litt for svak psu om det har noe å si?

 

Edit: Beklager, skulle gjort Google-jobben min litt bedre før jeg posta her. Var bare å skru av Clip capture :blush:

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Har nettop installert spillet, og sliter med at det hikker når jeg spiller. PLutselig stopper alt opp og fryser i 4-5 sekunder, for så å gå videre. Dette skjer med kanskje 10 sekunders mellomrom. VELDIG frustrerende og kjedelig! Noen som vet hva problemet kan være?

 

Sitter på en kanskje litt for svak psu om det har noe å si?

 

Edit: Beklager, skulle gjort Google-jobben min litt bedre før jeg posta her. Var bare å skru av Clip capture :blush:

Kanskje skal omdøpe til 5, siden folk ikke klarer å lese at V BETYR FEM!!! GTA FEM!!!

Lenke til kommentar

Har nettop installert spillet, og sliter med at det hikker når jeg spiller. PLutselig stopper alt opp og fryser i 4-5 sekunder, for så å gå videre. Dette skjer med kanskje 10 sekunders mellomrom. VELDIG frustrerende og kjedelig! Noen som vet hva problemet kan være?

 

Sitter på en kanskje litt for svak psu om det har noe å si?

 

Edit: Beklager, skulle gjort Google-jobben min litt bedre før jeg posta her. Var bare å skru av Clip capture :blush:

Kanskje skal omdøpe til 5, siden folk ikke klarer å lese at V BETYR FEM!!! GTA FEM!!!

 

Ok, ok.. Ikke pådra deg hjerteinfarkt nå kompis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har nettop installert spillet, og sliter med at det hikker når jeg spiller. PLutselig stopper alt opp og fryser i 4-5 sekunder, for så å gå videre. Dette skjer med kanskje 10 sekunders mellomrom. VELDIG frustrerende og kjedelig! Noen som vet hva problemet kan være?

 

Sitter på en kanskje litt for svak psu om det har noe å si?

 

Edit: Beklager, skulle gjort Google-jobben min litt bedre før jeg posta her. Var bare å skru av Clip capture :blush:

Kanskje skal omdøpe til 5, siden folk ikke klarer å lese at V BETYR FEM!!! GTA FEM!!!

 

Ok, ok.. Ikke pådra deg hjerteinfarkt nå kompis.

 

 

*Pes, pes*... *Dunk*...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på story så håper jeg på London. Men med tanke på bilkjøringen så vil nok det bli en smule kjedelig. Hadde vært kult med en sørstats by som New Orleans, og hele miljøet rundt.

Helt enig. Men jeg håper på at det blir en nice blanding av byer og countryside, sånn det var på GTA San Andreas. New Orleans, Dallas og Albuquerque. Countrysiden håper jeg at vil ha en blanding av sump, jungel, ørken, fjell osv.

Lenke til kommentar

Med tanke på story så håper jeg på London. Men med tanke på bilkjøringen så vil nok det bli en smule kjedelig. Hadde vært kult med en sørstats by som New Orleans, og hele miljøet rundt.

Helt enig. Men jeg håper på at det blir en nice blanding av byer og countryside, sånn det var på GTA San Andreas. New Orleans, Dallas og Albuquerque. Countrysiden håper jeg at vil ha en blanding av sump, jungel, ørken, fjell osv.

 

 

Bare det ikke blir type just cause 2 map, føler ikke at det "GTA" stil.

Endret av Hormonella
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg håper seriøst at de driter langt i det de prøvde på i IV. Spillet var helt ok, til tider ganske bra, men helhetslig så var det lite typisk GTA-feel i det. De prøvde å være altfor seriøse og å fortelle en personlig og tragisk historie om hvordan det er å være en østblokker i USA. Hvem pokker bryr seg? Skal de fortelle om Wao Ming som kommer fra Kina til LA i V'ern, da?

Lenke til kommentar

Har nettop installert spillet, og sliter med at det hikker når jeg spiller. PLutselig stopper alt opp og fryser i 4-5 sekunder, for så å gå videre. Dette skjer med kanskje 10 sekunders mellomrom. VELDIG frustrerende og kjedelig! Noen som vet hva problemet kan være?

 

Sitter på en kanskje litt for svak psu om det har noe å si?

 

Edit: Beklager, skulle gjort Google-jobben min litt bedre før jeg posta her. Var bare å skru av Clip capture :blush:

 

Windows 7, rite?

 

Det er en service som forstyrrer spillet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ek6RamLu_WA

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...