Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir du dratt til av ei jente utifra en liten situasjon på fest, så er det beste du kan gjøre å smile og si at hun må slappe av. Fulle jenter er ofte ute etter mer bråk, og lar du være å gi dem det, kan det hende de roer seg ned, eller går vekk. Har faktisk fått en god venninne fra en sånn situasjon!

 

Slår du til en jente på grunn av det, er du for det første en idiot fordi du drar til noen på byen, en idiot som drar til ei jente (både grunnet respekt, og som andre har nevnt, fordi du garantert får juling senere) pluss at du er idiot som ikke tåler ett slag fra ei jente. Husk at du er mannen, og uavhengig av likestilling bullshittet noen her kommer med, så skal ikke du dra nytte av din fysikk for å gjøre vold på ei full jente. Skjerp deg.

 

Klart noen blir kranglete når de drikker, men den beste løsning for sånne situasjoner er å være passiv og smile!

Lenke til kommentar

Det blir bare feil i mine øyne, og ingen mann som klasker eller slår til ei jente vil noengang få min respekt hvert fall. Det finnes mange bedre måter å løse det på, som for eksempel å prøve å roe hennes ned verbalt, gå unna, eller hvis hun er veldig aggressiv, ta tak i hendene, og prøv å roe henne ned på denne måten. Kan ikke tenke meg en eneste situasjon det er ok for en gutt å slå til en jente.

Lenke til kommentar

Blir du dratt til av ei jente utifra en liten situasjon på fest, så er det beste du kan gjøre å smile og si at hun må slappe av. Fulle jenter er ofte ute etter mer bråk, og lar du være å gi dem det, kan det hende de roer seg ned, eller går vekk. Har faktisk fått en god venninne fra en sånn situasjon!

 

Slår du til en jente på grunn av det, er du for det første en idiot fordi du drar til noen på byen, en idiot som drar til ei jente (både grunnet respekt, og som andre har nevnt, fordi du garantert får juling senere) pluss at du er idiot som ikke tåler ett slag fra ei jente. Husk at du er mannen, og uavhengig av likestilling bullshittet noen her kommer med, så skal ikke du dra nytte av din fysikk for å gjøre vold på ei full jente. Skjerp deg.

 

Klart noen blir kranglete når de drikker, men den beste løsning for sånne situasjoner er å være passiv og smile!

 

Va det meg du mente? Hun er besteveninna mi så hun tåler et slag i skuldra fordi hun nesten putta solbrillan gjennom øyan mine.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Uten å vite helheten i saken, påstår jeg at TS kanskje burde unnskyldt seg mens kvinnen så på han; eller med en gang ølet var sølt på henne, da det var hans øl som ble sølt.

 

Ellers har kan jeg nevne at jeg selv har blitt slått mot av en jente; funket i det tilfellet å reise seg opp, vise litt muskler, og si "hva faen er det du tror du driver med?".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å ikke slå jenter av prinsipp er forsåvidt greit.

 

Men prinsippet om å slå noen som slår deg tilbake, burde ha førsteprioritet.

 

 

Sett at jenta er svær, muskuløs, feit, whatever... Noe som gjør at hun får relativt bra trøkk bak slaget sitt. Man skal fortsatt ikke slå tilbake?

 

Eller burde man i slik et tilfelle ta en vurdering på om hun er "jente" nok til å ikke fortjene å få et slag tilbake?

 

Om forholdene tillater det (ikke en gjeng manginaer til å steppe inn), så mener jeg at man skal få lov til å slå enda hardere tilbake. Det burde medføre en viss straff å være den som slår først. Å slå tilbake med samme kraft er aldeles ikke rettferdig.

Endret av Aporia Qualia
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å ikke slå jenter av prinsipp er forsåvidt greit.

 

Men prinsippet om å slå noen som slår deg tilbake, burde ha førsteprioritet.

 

 

Sett at jenta er svær, muskuløs, feit, whatever... Noe som gjør at hun får relativt bra trøkk bak slaget sitt. Man skal fortsatt ikke slå tilbake?

 

Eller burde man i slik et tilfelle ta en vurdering på om hun er "jente" nok til å ikke fortjene å få et slag tilbake?

 

Om forholdene tillater det (ikke en gjeng manginaer til å steppe inn), så mener jeg at man skal få lov til å slå enda hardere tilbake. Det burde medføre en viss straff å være den som slår først. Å slå tilbake med samme kraft er aldeles ikke rettferdig.

 

Du skal aldri slå med unntak om at livet ditt står på spill. La idiotene stå for slåinga, det kommer til å gå gærent før eller siden. ;)

Lenke til kommentar

Personlig synest jeg vold er en litt enkel måte og utrykke seg på. Vist man ikkje klarer og forklare at man er sint uten og lange ut mot trynne til noen, tror jeg man har et problem. Og slå en jente er feigt i fleste tillfeller, siden du er man og har dermed medfødt "størremuskler". Men er meget enig i saken din. på skolen er styrke krava høger for gutta fordi vi er vist sterke. Jenter har vist større kompetanse innen for matte. Men der e det like krav.. sjønner meg ikkje helt på dette

Endret av jørgenjnygård
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg lurer på en ting.

For ikke så lengesiden så ble jeg slått i ansiktet av ei jente fordi jeg var uheldig å søle øl på henne. Det var stappfullt på baren og folk dytta så det var egentlig ikke jeg som var ansvarlig for at det ble sølt... "Dominoeffekt i folkemasser".

Hun snudde seg, så på meg og dalja til meg i ansiktet.

 

Jeg sa bare unnskyld og forsvant. Men i ettertid når jeg tenker over det så føler jeg at jeg burde gjort noe mer.. Jeg føler at det var sinnsykt unødvendig å slå meg.

 

Hva syns dere om jenter som slår gutter, og hva syns dere om gutter som slår tilbake med samme mynt?

 

JEG VET AT VOLD IKKE LØSER NOE SÅ IKKE KOM HER OG SKRIV DET!

Noen ganger så bruker folk vold mot andre.. og da er jo spørsmålet om selvforsvar eller rettferdighet er en mulighet.

Hva skjedde det da. Slo hun deg igjen, slo du tilbake, eller anmeldte du?

Seriøst kanskje jeg ville ha stoppet hennes hånd.

Jeg slår aldri jenter.

Lenke til kommentar

Det blir bare feil i mine øyne, og ingen mann som klasker eller slår til ei jente vil noengang få min respekt hvert fall. Det finnes mange bedre måter å løse det på, som for eksempel å prøve å roe hennes ned verbalt, gå unna, eller hvis hun er veldig aggressiv, ta tak i hendene, og prøv å roe henne ned på denne måten. Kan ikke tenke meg en eneste situasjon det er ok for en gutt å slå til en jente.

Hvor mange situasjoner kan du tenke deg hvor det er greit for en jente å slå en gutt, da?

 

Respekterer du jenter som slår gutter? I så fall, hvorfor?

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synest jeg vold er en litt enkel måte og utrykke seg på. Vist man ikkje klarer og forklare at man er sint uten og lange ut mot trynne til noen, tror jeg man har et problem. Og slå en jente er feigt i fleste tillfeller, siden du er man og har dermed medfødt "størremuskler". Men er meget enig i saken din. på skolen er styrke krava høger for gutta fordi vi er vist sterke. Jenter har vist større kompetanse innen for matte. Men der e det like krav.. sjønner meg ikkje helt på dette

Hæ? Helt omvendt har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Personlig synest jeg vold er en litt enkel måte og utrykke seg på. Vist man ikkje klarer og forklare at man er sint uten og lange ut mot trynne til noen, tror jeg man har et problem. Og slå en jente er feigt i fleste tillfeller, siden du er man og har dermed medfødt "størremuskler". Men er meget enig i saken din. på skolen er styrke krava høger for gutta fordi vi er vist sterke. Jenter har vist større kompetanse innen for matte. Men der e det like krav.. sjønner meg ikkje helt på dette

Hæ? Helt omvendt har jeg hørt.

 

Gutter skårer høyere i nasjonale prøver enn jenter i mattematikk. Andre studier i blant annet USA viser også at gutter er flinkere enn jenter i matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...