Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være nyttig med en tråd med gode flytilbud. Siden det er så mange tilbud til Europa så begrenses denne tråden til tilbud til mere fjerntliggende mål.

 

Selskap: Condor

URL: http://www.fliegenpreise.de/fp/kurzfliegen...amp;vac_type=rt

Salgsperiode: ut 19/1

Reiseperiode: nå til ut juni

Fra: Frankfurt Main(FRA)

 

Beste tilbud inkludert avgifter:

-198 Euro t/r til Dubai, Brasil, Orlando, Las Vegas, Mauritius, Sri lanka, Dominikansk Republikk

-348 Euro t/r Maldivene, Seychellene

 

Annet:

-Tilbyr connection til Oslo, men man kan fikse det billigere selv.

-Avgang fra Frankfurt er ofte på ettermiddag og man kommer ofte tilbake tidlig på morgenen slik at man lett kan klare seg uten overnatting i Frankfurt.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aeroflot vinterkampanje

 

Selskap: Aeroflot

URL: http://www.aeroflot.no/UPR-W08.htm

Salgsperiode: ut 18/2

Reiseperiode: nå til ut mars

Fra: Oslo til Moskva

 

246 Euro eller 1970,- t/r med alle avgifter. Spar 500,- i forhold til Norwegian.

 

De har også:

Oslo-Tokyo t/r 5920,-

Oslo-Seoul t/r 5290,-

Oslo-Beijing t/r 5190,-

Oslo-Shanghai t/r 5190,-

Oslo-Hong-Kong t/r 5230,-

Lenke til kommentar

Har sett billetter til de kinesiske byene billigere enn det Aeroflot fikk opp der gitt. Men kanskje ikke for den perioden, det har jeg ikke sjekket.

 

Anyway, jeg søkte litt rundt om aeroflot da jeg vurderte å kjøpe tur til bangkok med de. Fikk ikke et veldig godt inntrykk ut i fra det jeg leste. Noen som har noen erfaringer med de? Jeg har ikke lyst til å sitte sammen sprit-drikkende russere på fylla. (Satt to rader fra sprit-drikkende estlendere på finnair-flight nå, og som de lagde bråk, fikk kjeft av flyvertinna for å drikke fra sin egen lommelerke og sånn).

Lenke til kommentar
Har sett billetter til de kinesiske byene billigere enn det Aeroflot fikk opp der gitt. Men kanskje ikke for den perioden, det har jeg ikke sjekket.

Har sett byene i Kina til ned mot 3600, men det er over ett år siden. Ser du et slikt tilbud igjen får du poste det her.

 

Prisene de nå har til Kina ligger kun et par hundre under konkurrentene så det er ikke noe kjempetilbud, men det er de billigste jeg har sett på flere månder.

 

Tokyo til under 6000 er vel bra?

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hmm... er det noen interesse for denne tråden eller snakker jeg bare med meg selv?

 

Følger med og skulle det dukke opp et godt tips, så kan det være mulighet for at jeg bruker det. Men planen er at jeg ikke skal ut på noen lange reiser de nærmeste månedene (påskeferien er allerede spikret).

Endret av SirEmanon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Norwegian har akkurat lagt ut billetter til Dubai fra 998,- en vei. De fleste billettene ligger på 1700 en vei, men fikk tak i en tur/retur til 2676,- med bagasje.

 

Hmm... er det noen interesse for denne tråden eller snakker jeg bare med meg selv?

 

1. Det var slettes ikke dyrt...

 

2. Jeg kikker innom iblant, selv om jeg har spikret neste ferie :)

Lenke til kommentar
Aeroflot vinterkampanje

 

Selskap: Aeroflot

URL: http://www.aeroflot.no/UPR-W08.htm

Salgsperiode: ut 18/2

Reiseperiode: nå til ut mars

Fra: Oslo til Moskva

 

246 Euro eller 1970,- t/r med alle avgifter. Spar 500,- i forhold til Norwegian.

 

De har også:

Oslo-Tokyo t/r 5920,-

Oslo-Seoul t/r 5290,-

Oslo-Beijing t/r 5190,-

Oslo-Shanghai t/r 5190,-

Oslo-Hong-Kong t/r 5230,-

 

Jeg var i Hong Kong i Januar. Betalte rundt 3 000 kr tur/retur. Rayen air til London og Oasis fra London til Hong Kong. Det er riktig nok ikke fa Oslo, og det blir en del stress. Jeg bor i Bergen så jeg måtte kjørte til Haugesund og ta flyet derfra til Stansted, buss derfra til Victoria Station i London og tog derfra til Gatwick (går buss hele veien, men her sparte jeg 100 kr på å bytte fra buss til tog). Siden jeg i tillegg bodde gratis hos en venn i Hong Kong ble dette en ganske så billig ferie.

 

Nå ligger prisene på 189 GBP fra Gatwick til Hong Kong hos Oasis - før avgifter.

 

Når det er sagt så har jeg også betalt over 10 000 til Seoul, da. Først SAS til Oslo, så ett eller annet flyselskap jeg ikke husker til Zurich og Swiss Air til Seoul. Dette er en del år siden sånn btw.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Selskap: SAS

URL: http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Tilb...esider/Beijing/

Salgsperiode: 3 og 4 mai

Reiseperiode: utreise 22. mai - 19. juni, siste retur 28. juni

Tilbudet: Oslo- Beijing via Stockholm for 4000,- tur/retur. Uvisst hvor mange billetter som legges ut.

 

Dette er såvidt jeg vet den raskeste ruten til Beijing. Ruten har vært tilgjengelig til ned til rett undre 5000 tidligere i år. Virker som et godt tilbud for de som vil ned hit før sommerregnet starter i juli og august og alle skrur prisene opp.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...