Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.nrk.no/norge/_-flyansatte-har-ikke-tid-til-a-spise-lunsj-1.11998440

 

Syns denne artikkelen er verdt å drøfte i en tråd om fly.

 

Er selv ofte på tur, og holder meg langt unna lavprisselskapene. Jeg har ikke veldig god råd, men det er enkelte bedrifter jeg rett og slett ikke støtter. Jeg syns det er en uvane at vi skal ha absolutt alt billigst mulig, det er selvsagt gøy å få mye for pengene - men det er alltid noen som tar støyten når prisen er altfor god.

Lenke til kommentar

Det var nok mer glamorøst før i tiden, ja. Jeg kan si med hånda på hjertet at det er sånt hverdagen utarter seg for flyverter(inner) i Norwegian de siste årene. Hver enkelte ansatte produserer flere timer flyvninger, synd med denne utviklingen her. Når folk er så vant med å betale mindre for en flybillett enn 1 uke parkering på OSL, så er det ansatte som må ta støyten.

Lenke til kommentar

Er det noe sted man kan se oversikt over hvilke flyruter som legges ned og åpnes?

Tidligere i år la Norwegian ned ruta si mellom Værnes og Torp, og jeg trodde siste avgang skulle være i midten av oktober. Nå ser jeg at det er mulig å bestille reiser på denne strekninga flere måneder frem i tid, dog med færre avganger enn tidligere. Ser ut som de har åpna ruta igjen. Noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://www.vg.no/forbruker/reise/utrolige-historier/skulle-fly-til-bergen-endte-opp-i-oslo/a/23345954/

 

Haha, dette skjønner jeg virkelig ikke hvordan er mulig. Og atpåtil er ho frekk nok til å spørre om gratis mat når ho har gjort feilen selv. Tolker artikkelen som at ho fikk gratis reise videre til Ålesund også..

 

Det blir vel fremstilt sånn fordi media har lagt sitt hat på SAS for tida. Ferdig med Norwegian for en stund, tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...