Gå til innhold

50 places to see before you die


50 places to see before you die  

155 stemmer

  1. 1. Hvor mange av stedene har du allerede fått med deg?

    • 0 av stedene på listen
      32
    • 1-5 av stedene på listen
      80
    • 6-10 av stedene på listen
      31
    • 11-15 av stedene på listen
      7
    • 16-20 av stedene på listen
      1
    • 21-25 av stedene på listen
      0
    • 26-30 av stedene på listen
      0
    • 31-35 av stedene på listen
      0
    • 36-40 av stedene på listen
      1
    • 41-45 av stedene på listen
      1
    • 46-50 av stedene på listen
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser du er svært reiseglad, robertaas, hvilket er svært fascinerende. Hvor mye tid setter du i gjennomsnitt av til en tur til en langdistansetur? Langweekend, uke, uker?

Prøver alltid få en hel dag på destinasjonen hvor jeg både står opp og legger meg. For noen mange destinasjoner er det ikke mulig om man reiser fredag ettermiddag.

 

Så om jeg forstår deg rett, så kan du reise fredag-Søndag for å se f.eks Victoria Falls?

Eller reiser du f.eks uke-14dager til Zimbabwe, men tilbringer et døgn ved Victoria Falls?

Lenke til kommentar

Så om jeg forstår deg rett, så kan du reise fredag-Søndag for å se f.eks Victoria Falls?

Eller reiser du f.eks uke-14dager til Zimbabwe, men tilbringer et døgn ved Victoria Falls?

Begge alternativene er mulig for meg.Har ikke flere feriedager enn andre så de fleste turene blir helgeturer. Så gjelder det bare å planlegge hvor man skal ta lange og hvor man skal ta korte turer slik at man får maksimalt ut av reiseåret.

 

Var denne helgen i Texsas. Det holdt for å få en god smak av noe annerledes som ikke for mange nordmenn får med seg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...