Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer sterkt å dra til Sørøst-Asia i sommer (antakeligvis i fellesferien). Noen som vet innen når man burde bestille for å ha en god sjanse for å få billige billetter? Kan gjerne fly inn et annet sted enn jeg flyr ut og er ikke så farlig hvor i regionen det er.

De er regntid i fellesferien i det meste av sørøst-asia. unntaket er Bali og området rundt. Du må nok over 6k dit i perioden du ønsker å reise. Kan du vente til slutten av august kan du komme deg til Singapore for 4k og reise billig derifra. Og priser i fellesferien er ikke noe man kan forvente vil gå ned.

Lenke til kommentar

Jeg skal til Chicago i 14-26. september. Jeg har et gavekort fra SAS som jeg skal bruke. Jeg er ikke veldig imponert over prisene som ligger ute for tiden. Bør jeg vente på en kampanje eller er jeg for sent ute da jeg gikk glipp av nyttårskampanjen slik at jeg bør bestille i dag?

Endret av dogcow
Lenke til kommentar

Tips til billige billetter tur/retur til Sør-Amerika? Helst Argentina eller Chile med avreise i mars - mai en gang. Virker som et dyrt kontinent å reise til etter det jeg har sett.

Har hatt flere billige turer dit, det gjelder å ha tålmodighet og følge med. Akkurat nå er det ikke veldig gode tilbud dit, mem KLM har Buenos Aires til ca. 6400,-. Det er antagelig litt kort frist for veldig gode priser om du har tenkt reise i år.

Lenke til kommentar

Skal en tur til NY i begynnelsen av mai. Vi er to stykker, og vi flyr fra Trondheim. Etter et raskt søk på SAS så ser jeg at vi må ut med ca 10 000,- Prisen er ikke ille, men skulle gjerne hatt den litt lavere - mener å huske at jeg har sett t/r ned i 3800,- på det laveste. Tror dere at det er lurt å bare bestille nå, eller gjør vi lurt i å vente litt til? Vi ønsker kortest mulig reisetid, så det å fly om annet enn Oslo eller København frister veldig lite ..

Lenke til kommentar

Skal en tur til NY i begynnelsen av mai. Vi er to stykker, og vi flyr fra Trondheim. Etter et raskt søk på SAS så ser jeg at vi må ut med ca 10 000,- Prisen er ikke ille, men skulle gjerne hatt den litt lavere - mener å huske at jeg har sett t/r ned i 3800,- på det laveste. Tror dere at det er lurt å bare bestille nå, eller gjør vi lurt i å vente litt til? Vi ønsker kortest mulig reisetid, så det å fly om annet enn Oslo eller København frister veldig lite ..

Finner til 4.490 kr med SAS (TRD-OSL-EWR) nå. Tror ikke du vil finne veldig mye rimeligere billetter, hvis det i det hele tatt kommer. Mai er en fin måned i New York og "vinter/vårprisene" er mer eller mindre borte.

Lenke til kommentar

Regner med at du har prøvd deg frem her: http://www.skyscanner.no/transport/flyavganger/trd/nyca/billige-reiser-fra-trondheim-til-new-york.html?oym=1505&iym=1505&rtn=1

 

Et alternativ er å finne billige billetter t/r TRD-OSL, og fly derfra: http://www.skyscanner.no/transport/flyavganger/osl/nyca/billige-reiser-fra-oslo-gardermoen-til-new-york.html?oym=1505&iym=1505&rtn=1. Du sier ikke hvilke datoer du kan reise innenfor, men for eks ser jeg 3.-7. mai fra under 3000 t/r pr pers med 1 stopp hver vei.

Lenke til kommentar

Regner med at du har prøvd deg frem her: http://www.skyscanner.no/transport/flyavganger/trd/nyca/billige-reiser-fra-trondheim-til-new-york.html?oym=1505&iym=1505&rtn=1

 

Et alternativ er å finne billige billetter t/r TRD-OSL, og fly derfra: http://www.skyscanner.no/transport/flyavganger/osl/nyca/billige-reiser-fra-oslo-gardermoen-til-new-york.html?oym=1505&iym=1505&rtn=1. Du sier ikke hvilke datoer du kan reise innenfor, men for eks ser jeg 3.-7. mai fra under 3000 t/r pr pers med 1 stopp hver vei.

Blir fort dyrere når det er Norwegian og bagasje og mat kommer i tillegg til prisen som er inkludert hos SAS. I tillegg uten gjennomgående billett, så er man ute å kjøre hvis det blir forsinkelser og evt misser en flight.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.united.com/

 

New York fra 2532,-

 

Reiseperiode: november-januar

 

Dette er altså pris inkludert setereservasjon, bagasje, underholdningssystem, mat og drikke.

Har du noen formening om hvor lenge tilbudet varer? Har veldig lyst til å bestille, men min kjære må fortsatt bearbeides litt. :p

Lenke til kommentar

Fant det til 2 383 NOK hos Norwegian til New York i desember nå. Reservasjon av sete og innsjekk kommer "selvfølgelig" i tillegg, (samt at en bør vurdere å ta med egen mat). Men de flyr til gjengjeld direkte.

 

Edit: 2 183 i januar. Tror billettene akkurat er lagt ut, for fikk ikke bestilt for senere enn Oktober for noen dager siden.

Endret av blured
Lenke til kommentar

 

Har du noen formening om hvor lenge tilbudet varer? Har veldig lyst til å bestille, men min kjære må fortsatt bearbeides litt. :p

Slikt må man raskt slå til på. Prisene har allerede gått opp 2-300 kr.

 

Ok, takk. Jeg trodde bare det var dyrere fordi jeg ikke brukte incognito mode når jeg sjekket prisene på nytt. :p Er det eventuelt sannsynlig at det vil komme noen tilsvarende tilbud senere i året? Jeg vil gjerne reise i november.

Lenke til kommentar

Vi skal til bangkok i okt/nov og hadde funnet billige billetter gjennom KLM og hadde planer om å bestille idag. Men jeg ser nå at billettene har steget med ca 2000 over natten så jeg regner med det var en kampanje eller noe som sluttet i går? Noen som vet om det pleier å komme slike kampanjer ofte? Vil det lønne seg å vente med å bestille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...