Gå til innhold

Noen som har et SAS EuroBonuskort å gi bort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann forumister!

 

Med den nye bonusordningen til SAS, kan Gullmedlemmer gi bort et Sølvkort, og Diamantmedlemmer gi bort et Gullkort.

 

Det er vel ikke tilfeldigvis noen som ønsker å gi bort et kort? ;)

 

 

la8pv

 

 

(Send meg evt. en personlig melding...)

 

Hvorfor skal noen bare gi det bort til deg, det hjelper vell på om du legger til en begrunnelse på hvorfor du trenger det? :-)

Lenke til kommentar

12 måneder er da ikke så veldig kort ;)

 

Ja jeg har ett sølvkort fra sist periode om jeg ikke tar helt feil :)

Er du altså EBG medlem? :D

 

Neida, det er ikke så kort, men reiser ikke så mye med SAS, dessverre. Men når jeg gjør det, er det veldig deilig med lounge-tilgang og fast-track :) Blir ca. 3 - 4 t/r med SAS hvert år.

 

Men som sagt, det er HELT frivillig ;)

Endret av La8pv
Lenke til kommentar

 

 

Er du altså EBG medlem? :D

 

 

 

 

Neida, det er ikke så kort, men reiser ikke så mye med SAS, dessverre. Men når jeg gjør det, er det veldig deilig med lounge-tilgang og fast-track :) Blir ca. 3 - 4 t/r med SAS hvert år.

 

Men som sagt, det er HELT frivillig ;)

 

 

 

 

Ja det er jeg :-) Håper på å nå diamant i denne perioden, selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal med det. Foruten å gi vekk ett gullkort tydligvis :)

 

Nå er vell bare lounge og fast-track tilgjengelig i korte perioder i året når en har sølvkort så det hjelper deg jo ikke så veldig mye :)

Lenke til kommentar

 

 

Ja det er jeg :-) Håper på å nå diamant i denne perioden, selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal med det. Foruten å gi vekk ett gullkort tydligvis :)

 

Nå er vell bare lounge og fast-track tilgjengelig i korte perioder i året når en har sølvkort så det hjelper deg jo ikke så veldig mye :)

 

Det er egentlig ikke veldig mye forskjell på Gull og Diamant. Det eneste er egentlig at man kan som Diamantmedlem gi et Gullkort eller to Sølvkort, pluss at du beholder poenga lenger. :)

 

Det er Fast-Track og Lounge-tilgang rundt juletider og i sommerferien. Akkurat da jeg har bruk for det :)

Endret av La8pv
Lenke til kommentar

Vi får se hvordan tråden utvikler seg :) Vet du forresten hvordan det blir når jeg når ny gull status denne perioden, får jeg ett til sølvkort å dele ut? Og hva når jeg når diamant, får jeg da ett gullkort altså jeg har to sølvkort og ett gullkort?

Gullmedlem: Du får dele ut ET Sølvkort

Diamantmedlem: DU får dele ut ET Gullkort eller TO Sølvkort

:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...