Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Screenshots?

 

Er det Run-escape eller Rune-scape? Har jeg alltid lurt på :p

RuneScape lever ikke av grafikken. Tvert imot nesten. RuneScape blir nesten er et "levende" bevis på at spill fungerer utmerket uten fantastisk grafikk. Det er alt du kan gjøre, alle sammensetningene, gameplayen, og alt du trenger er en mus for å spille. Du kan spille fra hver nettleser, enten hos bestemor eller hos onkelen din. Genialt, og du blir aldri ferdig med det. :) Så du kan nesten garantert spille hver dag hele livet uten å bli "best" :D

Lenke til kommentar
Haha, spilte dette for et par år siden. Var "member" og greier :p Har det hatt grafikkforbedringer? For det printscreenet der er ikke akkurat sånn jeg husker det... for å si det mildt!

Vel ja. Det har kommet i fullscreen med anti-alising og greier. Men grafikken er overhodet ikke i nærheten enda av andre MMo spill. Men det kommer seg, og de jobber stadig. Men jeg regner med om at om det blir virkelig god grafikk, så blir det gitt ut på DVD (slik som WoW, AoC o.l), for det går bare ikke å kjøre ett slikt spill fra nettviser. Det blir altfor stort. :)

Lenke til kommentar
Haha, spilte dette for et par år siden. Var "member" og greier :p Har det hatt grafikkforbedringer? For det printscreenet der er ikke akkurat sånn jeg husker det... for å si det mildt!

Vel ja. Det har kommet i fullscreen med anti-alising og greier. Men grafikken er overhodet ikke i nærheten enda av andre MMo spill. Men det kommer seg, og de jobber stadig. Men jeg regner med om at om det blir virkelig god grafikk, så blir det gitt ut på DVD (slik som WoW, AoC o.l), for det går bare ikke å kjøre ett slikt spill fra nettviser. Det blir altfor stort. :)

 

Aha, får vel nesten prøve meg frem til passordet på den gamle acounten og teste dette fullscreen greiene...

 

EDIT: yh.. member.... Hvor mye koster det nå? 30-40kr fortsatt? Antar de tar Visa?

EDIT2x: Lol, Runescape HD :!:

 

Slik :thumbup: Da var det testet! Etter mye styr har jeg fått tilbake passordet fra min gode fetter :p Jeg må si at til tross for at grafikken ikke er "bra". Så er ihvertfall jeg relativt inponert over at man faktisk streamer dette og ikke laster ned en klient. Overaskende grafikk i forhold til sist jeg spilte..

 

post-96493-1217537148_thumb.jpg

 

Fancy nye funksjoner :p

post-96493-1217537162_thumb.jpg

 

 

Edit: leif

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Har ikke gamecard til wow, så da plukket jeg opp tråden i runescape, lvl 93, var members før men ikke nå lengre. Bruker tiden på å drepe lesser demons på karamja, noen andre ting som er kult og gjøre? :p

Masse. Du ser nå alle skillene du har. Du kan gjøre det meste du vil. Om du kjeder deg, kan du jo alltids prøve ett og annet minigame, eller gjøre en quest/diary. RuneScape må være det perfekte for å drepe tid på, og ellers for dem som spiller hardt har også nok å gjøre! :)

Lenke til kommentar
Har ikke gamecard til wow, så da plukket jeg opp tråden i runescape, lvl 93, var members før men ikke nå lengre. Bruker tiden på å drepe lesser demons på karamja, noen andre ting som er kult og gjøre? :p

Masse. Du ser nå alle skillene du har. Du kan gjøre det meste du vil. Om du kjeder deg, kan du jo alltids prøve ett og annet minigame, eller gjøre en quest/diary. RuneScape må være det perfekte for å drepe tid på, og ellers for dem som spiller hardt har også nok å gjøre! :)

 

ikke så farlig, fant ut at man kan betale med telefon :D selv om jeg sikkert går lei etter en måned eller tre.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Har ikke gamecard til wow, så da plukket jeg opp tråden i runescape, lvl 93, var members før men ikke nå lengre. Bruker tiden på å drepe lesser demons på karamja, noen andre ting som er kult og gjøre? :p

Masse. Du ser nå alle skillene du har. Du kan gjøre det meste du vil. Om du kjeder deg, kan du jo alltids prøve ett og annet minigame, eller gjøre en quest/diary. RuneScape må være det perfekte for å drepe tid på, og ellers for dem som spiller hardt har også nok å gjøre! :)

 

ikke så farlig, fant ut at man kan betale med telefon :D selv om jeg sikkert går lei etter en måned eller tre.

Jepp, så begynner du på an igjen etter 2 måneders pause, tyypisk! :p

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flaut?

 

kan noen bidra med noen k til meg :) ? er nesten helt blakk :(

Finnes et sleipt triks jeg brukte når jeg spilte for noen år siden, er ikke sikker på om det virker enda: kjøp items som det finnes masse av, typisk buer og fisk i hos han på brygga ved et member fiske område, der er det altid mye, men andre butikker kan også brukes. Poenget er at du kjøper de andre dumper i bulk etter å ha crafta, kjøp noen hundre av 10-15 gjenstander, jo dyrere jo bedre, det bør være 100 eller mer av gjenstanden for at det er noen vits.

Så tar du ut gjenstandene som notes og går til en butikk som betaler mer.

Den i junglen eller i den bydelen som er avsperret på grunn av sykdom, de betaler 50% mer for gjenstander, ser selger du 10 av hvær gjenstand og bytter verden, på denne måten får du tilbake rundt det dobelte av det du betalte.

Fordeler, dette kan gjøres på veldig lavt level og kan gi deg flere 100k på en ettermidag.

Ulempen er at det ikke gir skills og at du må ha penger å invistere, 50k i gjenstander selges for 100k og 50k i fortjeneste.

Lenke til kommentar
æææ jeg spiller runescape, og jeg er jente, kjempeflaut!

spiller ikke så mye når det er skole da.

Det er da ikke flaut! Kjenner mange jenter som spiller :) Hva er brukernavnet ditt og combat lvl? :)

 

kan noen bidra med noen k til meg :) ? er nesten helt blakk :(

Nå er det ganske vanskelig å gi penger til en venn siden det er maxtrade basert på hvor mange questpoints du har. Om du er lvl 3 (og ingen quest points) kan man bare trade 3K til hverandre hvert kvarter. Men for all del, om du har noen questpoints, kan du komme å trade meg hvert 15min! :) Just let me know.

Ilsaldur er brukernavnet og akkurat nå er jeg å finne i Edgeville, da jeg smelter iron. Add meg :)

Lenke til kommentar
Må si hjemmesiden til Wurm så meget uprofessjonell ut. Fikk så å si meget lite lyst til å prøve når hjemmesiden så slik ut.. ^^

 

Nja, det har du trolig rett i, det er definitiv et niche spill og som har kun et håndfull med utviklere men du har en sinnsyk frihet som jeg til dags dato ikke har funnet i andre spill :

 

*Kan bygge fritt hvor du ønsker det (joda til og med i midten av havet så lenge du kan fylle på med nok jord der).

*Full terraforming av terrenget.

*Ikke noe fancy smancy Quester (dra til ola få sverd, lever til kari få 10xp ) siden Quester finnes ikke.

 

Men det har også veldig mange negative sider også, men det er bedre at man prøver det og gjør opp sin egen mening om spillet. Uansett så er det greit å vite at det lønner seg å starte på JK home server, med mindre man ønsker å starte å betale med en gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...