Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Windows Phone så bruker du HTC sin APP "Tilkoblinsoppsett" som følger med telefonen. Du trenger vel bare å vite hvilket lett din operatør benytter

 

Har prøvd, funka dårlig... Kan velge mellom Chess og Netcom, og ingen av delene funket! Klarte heller aldri å sende MMS med Chess og HTC Desire heller... Kan det være noe med sim-kortet mitt? Er 2 år gammel ca.

Lenke til kommentar

Hei! Poster her også jeg!

 

Jeg har en HTC Titan og har et stort problem. For det første vil jeg bare si at dette er den beste telefonen i mitt liv og min omgangskrets. Den eier på en måte.

 

Problemet er at jeg mangler oppdateringer på applikasjoner. Jeg får ikke opp oppdateringer! Det skal jo stå på forsiden på marketplace hvilke som skal oppdateres, men disse dukker ikke lenger opp for meg. Jeg vet dette, da oppdateringer til appliksjoner er lansert offiesielt og de dukker ikke opp som oppdaterbare hos meg. UTROLIG irriterende da dette er nokså essensielt.

 

Har søkt litt på nettet og funnet at dette er et vanlig fenomen, men så jævlig elendig det er hvis dette er et ufiksbart faktum da!!!

 

Har hatt telefonen i 2 mnd og ikke fått EN oppdatering på en mnd og jeg har mange applikasjoner! Helt i starten hadde jeg vel 2-3 i uka.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar

En ting som irriterte meg med telefonen før jeg sendte den inn var facebook-feeden. Jeg fikk med absolutt alle oppdateringene fra venner. Dvs. ALLE spillhendelser fra folk som satt og spilte mange timer i strekk. Slik var det ikke på androiden min, der var feeden som på pc-versjonen (ingen spillhendelser).

 

Noen steder man kan endre på dette som jeg har oversett?

Lenke til kommentar

På Windows Phone så bruker du HTC sin APP "Tilkoblinsoppsett" som følger med telefonen. Du trenger vel bare å vite hvilket lett din operatør benytter

 

Har prøvd, funka dårlig... Kan velge mellom Chess og Netcom, og ingen av delene funket! Klarte heller aldri å sende MMS med Chess og HTC Desire heller... Kan det være noe med sim-kortet mitt? Er 2 år gammel ca.

 

Bytt sim kort med en gang. Det er ofte et problem!

Lenke til kommentar

Har fått litt knirking i telefonen nå, og når jeg trykker på skjermen (litt hardt), så dyttes den på en måte in i chassiset.... Noen som har det samme?

 

 

Jeg har det samme, men bare om jeg dytter på det. Merker ingenting noen gang ellers, så jeg blir ikke plaget av det. Men det er jo litt merkelig, for jeg har sett flere reviews der de har påpekt dette. Disse reviewene så jeg før jeg kjøpte den, da ingen hadde merket noe til det i bruk av telefonen.

Men viss du opplever veldig mye knirking, så er det kanskje verdt å henvende seg til kundesupporten til HTC? Jeg hadde i hvert fall gjort det om det var min Titan!

Lenke til kommentar

Har fått litt knirking i telefonen nå, og når jeg trykker på skjermen (litt hardt), så dyttes den på en måte in i chassiset.... Noen som har det samme?

 

 

Jeg har det samme, men bare om jeg dytter på det. Merker ingenting noen gang ellers, så jeg blir ikke plaget av det. Men det er jo litt merkelig, for jeg har sett flere reviews der de har påpekt dette. Disse reviewene så jeg før jeg kjøpte den, da ingen hadde merket noe til det i bruk av telefonen.

Men viss du opplever veldig mye knirking, så er det kanskje verdt å henvende seg til kundesupporten til HTC? Jeg hadde i hvert fall gjort det om det var min Titan!

 

Jeg har ikke noe problem med dette på min HTC Titan.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...