Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

 

 

 

Noen som har løsningforslag til kjemi 2 v14? :)

Jeg lurte på om noen hadde løsningsforslag til kjemi 2 eksamen fra våren 2014 eller høst 2013.

Om dere fortsatt trenger det kan jeg sende det til dere på melding. :)

Hei! Kunne du muligens sendt det løsningsforslaget til meg også så hadde jeg blitt veldig glad!! :) Trenger først og fremst vår 2014, men gjerne flere hvis du har..

Sender det til deg i morgen. Har ikke tilgang til PCen min akkurat nå.

 

 

 

Kan du sende løsningsforslag til meg også?

 

Om du har, kunne jeg trengt V14  :)

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da :)

Hei ! :) 

Hadde blitt utrolig glad om du kunne sende det du har ! Jeg fikk stryk på kjemi2 eksamen og nå sitter jeg å øve , men vet ikke om jeg gjøre noe feil eller ikke .. vær så snill å send til meg også :(  Håper du seer kommentaren min så snart som mulig ! 

Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da :)

Hei ! :) 

Hadde blitt utrolig glad om du kunne sende det du har ! Jeg fikk stryk på kjemi2 eksamen og nå sitter jeg å øve , men vet ikke om jeg gjøre noe feil eller ikke .. vær så snill å send til meg også :(  Håper du seer kommentaren min så snart som mulig ! 

 

Bla deg gjennom denne tråden, du finner mange løsningsforslag, og eksamenshefter: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1665896&page=1

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

 

Noen som har løsningforslag til kjemi 2 v14?  :)

 

Jeg lurte på om noen hadde løsningsforslag til kjemi 2 eksamen fra våren 2014 eller høst 2013. 

 

Om dere fortsatt trenger det kan jeg sende det til dere på melding. :)

 

Har du mulighet til å sende løsningsforslaget til kjemi 2 eksamen våren 2014 til meg og? Har også lett rundt, også kom jeg borti denne siden.. Hvis du fortsatt har den da? :) 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har løsningforslag til kjemi 2 v14?  :)

 

Jeg lurte på om noen hadde løsningsforslag til kjemi 2 eksamen fra våren 2014 eller høst 2013. 

 

Om dere fortsatt trenger det kan jeg sende det til dere på melding. :)

 

Har du mulighet til å sende løsningsforslaget til kjemi 2 eksamen våren 2014 til meg og? Har også lett rundt, også kom jeg borti denne siden.. Hvis du fortsatt har den da? :)

 

Eksamen-Løsning-V14-K2.docx

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...