Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shes faking it, neida..

 

Edit: Gjorde en nice approach i går. Var på vors med ei ukjent jente, så skulle hu og vennina videre, følgte etter de ut, og i det vennina går ut portdøra, så ropte jeg at hu måtte stoppe. Går bort, tar tak i nakken hennes, kysser henne, spør om vi skal treffes senere og tar fra hu mobilen ringer meg selv og sider hade.

Endret av SKAÐI
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Shes faking it, neida..

 

Edit: Gjorde en nice approach i går. Var på vors med ei ukjent jente, så skulle hu og vennina videre, følgte etter de ut, og i det vennina går ut portdøra, så ropte jeg at hu måtte stoppe. Går bort, tar tak i nakken hennes, kysser henne, spør om vi skal treffes senere og tar fra hu mobilen ringer meg selv og sider hade.

 

Har du hørt noe fra henne da..?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal på min første tinder-date i morgen. I den anledning lurte jeg på om de av dere som har vært på slikt tidligere, har dere noen tips?

 

Jeg en en åpen og outgoing type, men finnes det noe mer spennende enn en kaffe, som ikke blir "for seriøst"? Og emner som er fine å åpne med for å bli kjent med en person?

 

Vanligvis skjekker jeg jo ikke spesielt aktivt damer, da jeg kommer nylig ut av et forhold, så er vel første gang jeg åpent skal skjekke damer, edru, på mange år, hehe.

 

Takk for tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer vel litt an på hva du er ute etter. Har du ønske om en skikkelig date, eller bare treffes og si hei? Har møtt folk for å spise kebab, og det funket like fint som kaffe ;) Har prøvd, kino, kaffe, kebab, middag og kino og full pakke, en øl, en gåtur, kafé ++ Om dere bare skal hilse og si hei og bli kjent så funker det meste. Skal du prøve å gjøre litt inntrykk, så kan du jo prøve å planlegge litt mer.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal på min første tinder-date i morgen. I den anledning lurte jeg på om de av dere som har vært på slikt tidligere, har dere noen tips?

 

Jeg en en åpen og outgoing type, men finnes det noe mer spennende enn en kaffe, som ikke blir "for seriøst"? Og emner som er fine å åpne med for å bli kjent med en person?

 

Vanligvis skjekker jeg jo ikke spesielt aktivt damer, da jeg kommer nylig ut av et forhold, så er vel første gang jeg åpent skal skjekke damer, edru, på mange år, hehe.

 

Takk for tips!

 

Ville selv gått for noe aktivt og useriøst: quiz-kveld på byen, brettspill, biljard, en useriøs privat pub crawl der dere utforsker steder ingen av dere har vært før, et teit musem (Hermetikkmuséet, sier jeg bare). Gjør det det gøy, lett og ledig :)

 

Kino har jeg aldri skjønt, med mindre en allerede kjenner personen godt. Det å si hei, for så å sitte stille i et mørkt rom fullt av andre mennesker de neste 2-3 timene, er ikke en date eller god måte å bli kjent med noen på.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Hvordan er dere med facebook "game"? Snakka med ei dame i går som jeg har hatt en godt øye for, samtalen fløt bra, mye humor,  "hhaaha :p;) " og "du er så duuum"  fra hennes side, og så sa det bare stopp. Siste meldingen fra meg er sett (jeg skrev ikke noe drøyt), men ikke noe svar videre. på 17 timer. Hun har vært pålogga i mellomtiden seff 

 

Nå vet jeg at dette ikke lover så veldig bra, men grunnen til at jeg spør er fordi jeg har opplevd lignende tidligere: fått meldingen av ei kl 3 på natta, svart neste dag og ikke fått noe svar før 4 dager etterpå, hvor samtalen fløt som bare det og endte i hookings. 

 

Hun her har også virket ganske interessert "IRL" så jeg skjønner ikke helt, kanskje bare keen på å være venner og hinter om det?   Er så dritt at man ikke får gjort noe med det, for uansett så blir det desperat . 



Anonymous poster hash: 7d721...8f9
Lenke til kommentar

 

Hvordan er dere med facebook "game"? Snakka med ei dame i går som jeg har hatt en godt øye for, samtalen fløt bra, mye humor,  "hhaaha :p;) " og "du er så duuum"  fra hennes side, og så sa det bare stopp. Siste meldingen fra meg er sett (jeg skrev ikke noe drøyt), men ikke noe svar videre. på 17 timer. Hun har vært pålogga i mellomtiden seff 

 

Nå vet jeg at dette ikke lover så veldig bra, men grunnen til at jeg spør er fordi jeg har opplevd lignende tidligere: fått meldingen av ei kl 3 på natta, svart neste dag og ikke fått noe svar før 4 dager etterpå, hvor samtalen fløt som bare det og endte i hookings. 

 

Hun her har også virket ganske interessert "IRL" så jeg skjønner ikke helt, kanskje bare keen på å være venner og hinter om det?   Er så dritt at man ikke får gjort noe med det, for uansett så blir det desperat . 

 

Anonymous poster hash: 7d721...8f9

 

 

Kanskje hun har noe så spesielt som et liv utenom? ;) Det hender ofte jeg ser meldinger men ikke har tid til å svare på dem der og da.

Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Skal på min første tinder-date i morgen. I den anledning lurte jeg på om de av dere som har vært på slikt tidligere, har dere noen tips?

 

Jeg en en åpen og outgoing type, men finnes det noe mer spennende enn en kaffe, som ikke blir "for seriøst"? Og emner som er fine å åpne med for å bli kjent med en person?

 

Vanligvis skjekker jeg jo ikke spesielt aktivt damer, da jeg kommer nylig ut av et forhold, så er vel første gang jeg åpent skal skjekke damer, edru, på mange år, hehe.

 

Takk for tips!

 

Ville selv gått for noe aktivt og useriøst: quiz-kveld på byen, brettspill, biljard, en useriøs privat pub crawl der dere utforsker steder ingen av dere har vært før, et teit musem (Hermetikkmuséet, sier jeg bare). Gjør det det gøy, lett og ledig :)

 

Kino har jeg aldri skjønt, med mindre en allerede kjenner personen godt. Det å si hei, for så å sitte stille i et mørkt rom fullt av andre mennesker de neste 2-3 timene, er ikke en date eller god måte å bli kjent med noen på.

 

 

Forsåvidt tildels enig ang. kino i teorien. Men! Det har faktisk aldri vært noe stort problem for min del. Har aldri dratt KUN å kino, type: "Hei" - Se film - "Ha det bra". Gir en jo noe å prate om i etterkant i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Endte opp med kaffe og biljard. Var faktisk riktig hyggelig, men jeg lærte en ting. Når du drar på tinder-date, sørg for å ha sett et bilde av hele henne. Hvis ikke, så kan du ende opp som meg, med ei jente du ikke finner spesielt attraktiv. Hyggelig dame though.

På hvilken måte var hun annerledes enn det du hadde sett for deg?

 

Enig i at folk burde være ganske ærlige med bilder på Tinder. Det gjør det jo lettere for alle å finne det de selv synes er attraktivt.

Lenke til kommentar

Er ikke ofte jeg ber om tips i den tråden her, men nå de siste par månedene har jeg vurdert å ta kontakt med ei jeg gikk på vgs med (10 år siden!). Jeg husker vi kom godt overens og hun var daten min på russeballet. Men er jo liksom 10 år siden vi snakket sammen sist. Jeg husker fra skoletiden at det var mange av guttene (kompiser) som ikke likte henne uten at jeg aldri helt forstod hvorfor. Meget pen og oppegående dame. Føler bare det blir så påfallende å sende melding over FB og bare "Hei! Lenge siden.."... osv. Hadde hun sendt meg melding nå hadde jeg syns det var utrolig hyggelig, men når det er omvendt føler jeg det bare blir kleint. Er det bare meg, eller er det nettop det (kleint)?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Selvtillitsboost i fylla igår, fikk intr av alle jentene på stedet og føltes som jeg kunne fått hvem som helst (som i jeg kunne nok det hvis jeg ville) men er litt for good guy og driver ikke med jenter som er så fulle at de ikke vet hva som er forskjell mellom en 40% og kuk. Havna dog i boblebadet med bestekompisen og to jenter og skulle ha firkant men hun ene feiga ut

 

Anonymous poster hash: 4c0aa...cb0

Lenke til kommentar

Er ikke ofte jeg ber om tips i den tråden her, men nå de siste par månedene har jeg vurdert å ta kontakt med ei jeg gikk på vgs med (10 år siden!). Jeg husker vi kom godt overens og hun var daten min på russeballet. Men er jo liksom 10 år siden vi snakket sammen sist. Jeg husker fra skoletiden at det var mange av guttene (kompiser) som ikke likte henne uten at jeg aldri helt forstod hvorfor. Meget pen og oppegående dame. Føler bare det blir så påfallende å sende melding over FB og bare "Hei! Lenge siden.."... osv. Hadde hun sendt meg melding nå hadde jeg syns det var utrolig hyggelig, men når det er omvendt føler jeg det bare blir kleint. Er det bare meg, eller er det nettop det (kleint)?

 

Skal du ikke i reunion snart da? Det er vel kanskje bare u.skolen som har? Jeg har ei sånn ei som jeg har lyst på selv. 10 år siden ungdomskolen for min del. Men hu her har type da.

Jeg var hennes første, så jeg liker å tru at jeg har royalty :p

 

Jeg pratet litt med hu når jeg hadde face. Og hu har bursdag et par dager før meg, så det ble stort sett gratulasjoner og tomprating. Man kan jo bygge videre på det da. Gratulasjoner eller andre anledninger som byr seg til å naturlig legge igjen en beskjed. Noen damer kan ta det feil det og (leste det på kvinneguiden en gang at "sleipe mannfolk brukte jul og bursdag for å komme i buksa på dem")

 

Det har hendt jeg har sett hu på butikken, og jeg vet sånn ca hvor hu bor. Men det blir fort stalkete å prøve og se om man kan møte de rundt der de er. Damer snapper opp sånne ting veldig fort.

 

Jeg vil si at etter 10 år så blir det å begynne fra scratch, bortsett fra at man slipper cold approachen. Man må jobbe uansett og ting har forandret seg. Og så kommer det an på hvordan hu husker deg som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...