Gå til innhold

Intense og realistike krigspill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Åh, så jeg elsker OPF. Det er en fantastisk frihet i spillet, jeg gleder meg virkelig til nr. 2. Pcen min vil aldri i verden kjøre det, men: den tid, den sorg. :)

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: OFP 1985 GOTY (med OFP 1985, Resistance ekspansjonen og Red Hammer) koster BARE £7.99 hos Play.com - frakt innbak i prisen!

 

Det finnes ikke en eneste unnskyldning for å ikke kjøpe det derfra om man er interessert i det! Og jeg har null respekt for folk som ikke vil betale for engang de absolutt beste spillene på markedet.

 

Det er så krevende med Resistance pakken at det fremdeles ikke kan kjøres glatt med høy oppløsning og grafikk kvalitet på maks på de aller aller fleste PC'er. Det er bakkens svar på Falcon 4.0.

 

 

Link til Play.com med produktsiden:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=126199

 

Nå er det ihvertfall ingen unnskyldning for å ikke kjøpe det :)

 

Det er ennå lenge til OFP 2, så ikke sitt på gjerdet. Jeg kjøper Far Cry for å leke meg med editoren etter at en kamerat forpestet meg på MSN mens han lekte med sin (eh.. editor..).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...