Gå til innhold

Hva var den siste boka du kjøpte?


Anbefalte innlegg

Søkte uten å finne en lignende tråd, en tråd jeg mener denne delen av forumet trenger.

 

Hver post SKAL inneholde tittel, forfatter, hvor du kjøpte den og pris.

 

Jeg starter tråden med mine kjøp fra amazon.co.uk:

Martin M. Peglers Out of Nowhere: A History of the Military Sniper £8,57

Brian Todd Careys Warfare in the Ancient World £13,19

og Brian Todd Careys Warfare in the Medieval World £13,19

+frakt

 

Et pent lite tilskudd til den militære delen av bokhylla :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Cell =) Jeg kom tilfeldigviss over den boka i en foretning her om dagen og da var det gjort... Husker filmen fra 2000 som hadde sitt gjennombrudd av Tarsem Singh =D sykeste filmen jeg noen gang jeg har set... også sykeste boka jeg noen gang har lest =P fangende stoff!

Lenke til kommentar

The art of war av Sun Tzu. (300,- ? ). Utgitt mellom 515 - 512 før kristus.

So it is said that if you know your enemies and know yourself, you will win hundred times in hundred battles. If you only know yourself, but not your opponent, you win one and lose the next. If you do not know yourself or your enemy, you will always lose.

 

God lesning

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Kjøpte 5 bøker i dag. En var en skolebok som jeg måtte bytte inn igjen fordi læreren ikke godtok den. Så jeg brukte de pengene jeg fikk til overs til å kjøpte 4 bøker på super-salg. Alle for 50 kr.

Henning Mankell : Kennedys hjerne

Helene Tursten : Gullkalven

Tom Egeland : Ulvenatten

Lars Saabye Christensen : Beatles

 

Det endte opp med at jeg måtte betale den nette sum av en gym-bok og 18kr i kassen. :w00t:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...