Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Matte frontlykter


Caze

Anbefalte innlegg

Har en A6 med veldig matte frontlykter, og skulle gjerne sluppet å kjøpe nye. Har lest at det er mulig å slipe/polere dem slik at de blir som nye igjen blant annet med dette kitet:

 

"3M Headlight Lens Restoration System"

http://www.amazon.com/3M-Headlight-Lens-Restoration-System/dp/B001AIZ5HY

 

Problemet er bare at det er tilsynelatende umulig å få kjøpt i Norge, og dersom jeg bestiller det via Amazon, blir totalprisen rundt 1000,-. (Greit nok egentlig, hvis jeg ikke finner noe enklere alternativ).

 

Er det noen som har en enkel oppskrift på hva jeg trenger å kjøpe inn, dersom jeg velger å gjøre det selv? Tenker da på alt utstyr utenom drill, som jeg faktisk har ;)

 

Trenger jeg f.eks. å kjøpe poleringsmaskin? Og helst handler jeg på Biltema eller Bilextra, for vi har begge disse sjappene i byen,

 

Veldig takknemlig for alle innspill...

 

PS: Er ikke veldig inne i "styling-verdenen" så, bruk helst hele varenavnet dersom du har noen tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, bare når varen har verdi under 200kr, så skal IKKE frakt regnes med.

 

Er varens verdi over 200kr, beregnes m.v.a. av verdi+frakt.

 

Det har du selvsagt rett i. Blandet litt der.

 

PS: Er ikke veldig inne i "styling-verdenen" så, bruk helst hele varenavnet dersom du har noen tips :)

 

Link er vel enda bedre :cool:3M Headlight Lens Restoration Kit

 

Her er også en test med grundig beskrivelse om hvordan du bruker settet:TEST: 3M`s frontlykt polerings sett

 

Jepp. Det var den linken nederst jeg fant da jeg leste om produktet. Blir nok til at jeg går for det. Bestiller nok fra godkjemi.com hvis de har det på lager. Hvis ikke blir det fra Amazon. Takker for innspillene folkens.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...