Gå til innhold

Kan jeg kreve erstatning?


Anbefalte innlegg

Hei. Var på bowling her om dagen - i det jeg skal betale og bytte sko finner jeg ut at mine sko er stjålet. Jeg ante fred og ingen fare med det siden kamera er plassert rett over der samt ingen skilter om at det f.eks kan legges igjen for eget ansvar eller lignende. skoene er også rett ved resepsjonen. Det var ikke så mange folk der. Jeg spurte så om han kunne se igjennom kameraene men fikk som svar at han bare kunne se et kvarter tilbake ellers måtte det anmeldes. Ringte så dagen etter og da sa de at de plutselig kunne se igjennom fra dagen før. Dro så ned ditt senere og de sier at de ikke hadde funnet ut noe. Hva skal jeg gjøre? kommer jeg noen vei med og anmelde saken? kan jeg kreve erstatninger? skoene var da helt nye - blir selvfølgelig og ta med skoene og overvåke alle personlige saker heretter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan nok anmelde\kreve erstatning fra tyven ja, men først må du jo få tak i han.

Hva mener de med at de ikke fant ut noe? Fikk de ikke sett hvem som tok skoen?

 

Ellers så kan ikke bowling-hallen stå ansvarlig for du ikke passer på sakene dine. De kan jo ikke vite\huske på hvem som eier hvilket skopar etc.

 

Trodde det var vanlig at man byttet sko, så tok de med seg og la de evt under setet der man bowler.. Du har nok ingen sak mot bowling-senteret hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...