Gå til innhold

Rykte - Pro Olympus speilløst


Anbefalte innlegg

OM-D kommer i svart, med white pin stripes, and is especially made for boid shootin'.

Den kommer med valgfritt pistolgrep, og leveres i flott fiolinkasse. Den kommer til å være værtettet, nok til å kunne dokumentere noen som eventuelt skal sove med fiskene*).

 

 

 

 

*) Vanlig antrekk pleier da å være passende betongsko**) .

 

**) Såkalt mob'e-offer.

Man kan spørre seg om hvorvidt det er nødvendig for et kamera å tåle en behandling som lett ville tatt livet av brukeren, men jeg syns faktisk at værtetting hadde vært en god ide. For min del i tilfeller som dette:

 

P9071098.jpg

 

... eller dette...

 

P5297814.jpg

 

Det viste seg i ettertid at E-30 ikke hadde noen problemer med dette, men det er greit å slippe å bekymre seg for det...

 

:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud forby. Dette er det tristeste innefor photoshopping jeg har sett på lenge ...

Ja, Dette ble for mye "Frankenkamera". Samtidig, tror jeg nok "speil-opp" knappen på siden av fatningen er spesielt nyttig på et speilløst kamera. :tease: Det skal sies at det nok hadde vært litt kult om de beholdt lukkerhastighetshjulet rundt fatningen...

 

Da håper jeg denne er nærmere sannheten, også en PS lagd sak, men i sin helhet basert på OM-1, hvor de har fjernet fremtrekkshendelen og tilbakesveiva for film, fortsatt med speil-opp knapp, dog:

Schermata01-2455930alle110316.png

Lenke til kommentar

Slik ser OM-D'n muligens ut:

 

http://photorumors.c...e-olympus-om-d/

:dribble:

Gud forby. Dette er det tristeste innefor photoshopping jeg har sett på lenge ...

Ja, Dette ble for mye "Frankenkamera". Samtidig, tror jeg nok "speil-opp" knappen på siden av fatningen er spesielt nyttig på et speilløst kamera. :tease: Det skal sies at det nok hadde vært litt kult om de beholdt lukkerhastighetshjulet rundt fatningen...

 

Da håper jeg denne er nærmere sannheten, også en PS lagd sak, men i sin helhet basert på OM-1, hvor de har fjernet fremtrekkshendelen og tilbakesveiva for film, fortsatt med speil-opp knapp, dog:

Schermata01-2455930alle110316.png

Sjå der ja, en snasen godsak det der! Kanskje ligger det skjult en innebygd pop-up blitz i "pyramiden" på toppen også! Regner med at kit-linsen blir den nye 12-50mm som nylig var lansert! Og i en slik kropp kan det bli rom for flere kortplasser...! :hmm:

Lenke til kommentar

Gud forby. Dette er det tristeste innefor photoshopping jeg har sett på lenge ...

 

Dette er vel ett eksempel på hvorfor det faktisk finnes lønna designere...hadde jeg gjort det der hadde jeg i det minste tilpasset grepet så det ikke lå å å kava i bunnplata og den blanke toppdelen av huset.

 

Proposjoner er vel ett dekkende ord.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha kamera som har filmfremtrekker som recocker lukkeren for å spare strøm.

 

Det nærmeste du kommer er nok Epson R-D1. R-D1x er siste jeg har hørt om, men jeg så noen rykter om en R-D2, men tror ikke det er lansert. De siste versjonene mener jeg bare ble solgt i Japan, men er du interessert nok er det sikkert mulig å finne en brukt en.

http://www.engadget.com/2009/02/27/epsons-r-d1xg-digital-rangefinder-locates-our-analog-hearts/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er nok en fake - hvis man ser de bildene som har blitt lansert i det siste, så ser du at denne mangler hjulet på høyre side* av prismehuset.

 

*) sett forfra.

Jo da, sikkert mye kreativ photoshopping ute og går, men "artig" lell! Hadde vel kanskje egentlig håpet de gikk for noe mer likt Olympus 35 SP eller noe lignende jeg da....! :dribble:

 

 

PS!

 

Og "siste" på lekkede bilder er et med OM-D (undernavn E-M1) og at det skal være "basert" på "siste" ordinære OM (OM-2000 fra 1997) laugh.gif

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...