Gå til innhold

FIFA 16 - Ultimate Team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Doumbia er blitt nedgradert og Emenike ikke fins lenger, så blir det nok forskjellige squad buildere rundt Tevez i år. Han er ekstremt god i Fifa 15 og EA har faktisk oppgradert han til tross for at han er blitt 31 år og er i Primera Division.

Det første jeg blir å gjøre er å få tak i Tevez, og jeg tror han blir relativt billig siden han spiller for Boca Juniors.

 

Forøvrig legger jeg merke til at Serie A ser helt sykt OP ut! Nå fins det jo faktisk brukbare fullbacker i tillegg til en haug med gode midtstoppere. Om spillere derifra ikke ble mye brukt ifjor så blir de hvertfall det i år!

 

 

 

Satt sammen ett par lag jeg tror potensielt kan bli bra.

 

Serie A + Tevez:

http://www.futhead.com/16/squads/262744/

 

Argentina + Tevez og Aguero:

http://www.futhead.com/16/squads/262813/

 

 

 

:D :D

Lenke til kommentar

Skal sikkert teste ut FUT draft, men det er ikke noe som jeg kommer til å spille noe særlig når man må betale for å spille. Kommer uansett ikke til å betale for FUT draft de første mnd. Sparer heller coinsa og kjøper de spillerne jeg vil ha.

 

"Q: There is a fee to play FUT 16 Draft ?

A: Yes, there is. But it is not in real currency. Every time you play this mode you need to pay 15,000 coins or 300 FIFA Points. It may looks a lot but it is not because, even when you loose the first match, you’ll still receive a reward equal to the entrance fee."

 

http://www.fifauteam.com/fifa-16-ultimate-team-draft-guide/

 

 

 

Man er uansett nødt å spare opp coins for å kunne betale inngangssummen til FUT Draft.

Hvis premiene faktisk er verdt det så blir jeg nok å spille FUT Draft. Men hvis premien er den dårligste gullpakken med 3 sjeldne kort og en haug med kontrakter så står jeg heller over.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

Skal sikkert teste ut FUT draft, men det er ikke noe som jeg kommer til å spille noe særlig når man må betale for å spille. Kommer uansett ikke til å betale for FUT draft de første mnd. Sparer heller coinsa og kjøper de spillerne jeg vil ha.

What trodde fut Draft var gratis jeg.. :thumbdown:

 

 

Det er gratis sålenge du har 15.000 coins for å starte et draft. Du får igjen de 15k coinsa hvis du taper første matchen uansett. Som jeg skrev ovenfor.

Lenke til kommentar

Skader trenger ikke å være noe stort problem. Hvis det er én kamp, så kan man bare spille med et annet lag og sette ham på benk/reserver.

 

Brukt veldig lite coins på kontraktskort på FIFA 15, prøver å kjøpe spillere med mange kamper igjen. Og med managerprosenter blir det jo 50 % ekstra.

 

Helt i starten kan man bare selge discard-spillere når de bare har én kamp igjen.

Lenke til kommentar

For å unngå å kjøpe skadekort og formkort, så lager man bare to billige lag i begynnelsen. Det blir hvertfall jeg å gjøre. F.eks. et BPL lag og et Serie A lag, for deretter å skifte mellom lagene for hver kamp. I lengden vil det lønne seg, så fremst man får kjøpt spillere med mange kontrakter igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...