Gå til innhold

Reise til Thailand uten visum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thailand har blitt strengre det siste året med returbilett , har hvert innom Thailand mere enn 20ganger,(selv om jeg absolutt ikke liker landet) ble spurt 1 gang om returbilett for 4år siden, men siste året har jeg blitt spurt hver gang

 

Thailand har blitt mye strengere når det kommer til alt med visum og opphold, har hvert flere kontroller på steder turister jobber ulovelig, som Koh tao siste tiden

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det skal gå fint så lenge du kan vise billetten din tilbake til Europa, uansett hvor den er fra. Det er innskjerpet kontroll på landgrenser, men ikke så mye på flyplassene. De vil jo ha turister i landet, bare ikke folk som jobber svart og utnytter systemet. Tipper du ikke blir spurt, men greit å ha returbilletten i bakhånd uansett.

 

Du får 30 dager visa on arrival når du kommer til Thailand med fly. Jeg husker ikke hva jeg fikk når jeg var i Vietnam i 2008, men reiste inn dit over land fra Kambodsja, og trengte ikke å vise noen billetter, bare betale i dollar. Reiste videre over land gjennom Kina, og det gikk også helt fint - det er visumselskaper over alt som kan hjelpe deg med dette når du først er der nede!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...