Gå til innhold

Dato for når skattepenger utbetales


Osturn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skatteoppgjør i juni:

 

De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold.

 

Skatteoppgjøret er klart onsdag 24. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. Første termin restskatt skal betales innen 20. august.

 

Fristen for å klage på likningen er 10. august.

 

De som får skatteoppgjøret til høsten får beskjed om dette i eget brev.

 

sakset fra http://www.skatteetaten.no/Templates/Artik...;epslanguage=NO

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

viss dem starter den 24 sender dem ut til alle da den dagen, borsett fra dem som får etter sommeren da, slik at det da er ganske sikkert at man har dem dagen etterpå på konto? eller er det mye jobb slik at dem ikke får sendt ut til alle den 24 slik at noen kansje ikke får dem før etter helga osv??

Lenke til kommentar

Så greit å få litt mer penger! ^^

 

Jeg skulle fått beskjedne 10k, men pga. en idiot av en regnskapsfører så har han skrevet for lite lønn ca. 1500,- under og i tillegg ca. 1500,- for lite skatt også... Og at jeg begynte ca. 1 mnd senere en det jeg gjorde.

 

Og på toppen av det hele så har regnskapsførerer rotet det til slik at mange regninger(Til arbeidsgiver) som egentlig skulle vært betalt av en eller annen grunn har kommet tilbake som purring/inkasso! Og dermed så har ikke den tidligere sjefen min tid til å se på feilene i min lønn...!

 

For ordens skyld: Det er snakk om en dørvakt jobb natt til søndag hver helg så det er ikke så mye penger det var snakk om i sånn total lønn!

 

Noen som vet sånn ca. hvor mye jeg taper pga. slurvet ifra regnskapsføreren?

Lenke til kommentar
viss dem starter den 24 sender dem ut til alle da den dagen, borsett fra dem som får etter sommeren da, slik at det da er ganske sikkert at man har dem dagen etterpå på konto? eller er det mye jobb slik at dem ikke får sendt ut til alle den 24 slik at noen kansje ikke får dem før etter helga osv??

Nei, utbetalingen starter 24 og de kan holde på ca en uke.

Så fult mulig pengene dine ikke kommer før den 28 foreksempel.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...