Gå til innhold

Kredittkort — Råd om valg og bruk!


Roberto

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Folk sier at DNB kortene kan dette (Cresco, Trumf osv). Jeg fikk Avtalegiro på mitt TrumfVisa da jeg spurte om dette, men det var bare for minimumsbeløpet. Jeg antok at det ikke var mulig med mer, men det er mulig de bare var kjipe. Verdt å prøve?

Jeg får avtalegiro på hele beløpet med mitt Trumf Visa, så det er absolutt mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Link til tilbudet på DNBs sider

 

 

 

Fra torsdag 22. mai til lørdag 24. mai får du 20 % rabatt på alle varer** hos Expert når du betaler med ditt MasterCard* fra DNB. Tilbudet gjelder i alle Experts butikker, unntatt Experts nettbutikk.

**Rabatten gjelder ikke for forhåndsbestilte varer (dvs varer som allerede er i bestilling) og gjelder kun 1 Apple-produkt per kunde.
Lenke til kommentar

Interessant. Da får jeg ta runden og titte på de tingene jeg vurderer. Surt at det mangler lagerstatus på nettsidene deres for masse varer....

 

Må også vurdere å øke kredittgrense på DNB MC som jeg aldri ellers har grunn til å bruke. Regner med at pris slås av når man betaler her, og at man ikke betaler fullt og siden får tilbake...

Endret av Ziff
Lenke til kommentar

Interessant. Da får jeg ta runden og titte på de tingene jeg vurderer. Surt at det mangler lagerstatus på nettsidene deres for masse varer....

 

Må også vurdere å øke kredittgrense på DNB MC som jeg aldri ellers har grunn til å bruke. Regner med at pris slås av når man betaler her, og at man ikke betaler fullt og siden får tilbake...

 

Benyttet meg av samme type tilbud hos XXL i fjor, de trekker hele beløpet men automagisk trekkes 20% på kredittkortet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Norwegian-kortet belaster ikke renter ved minibankuttak i utlandet.

 

Men for uttak i i Norge tror jeg ikke det finnes slike kort.

Jeg bruker heller yAbank-kredittkortet og tar ut kontanter gratis i butikk. (Men jeg bruker ikke mange hundrelapper i året i kontanter)

Endret av nojac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Norwegian-kortet belaster ikke renter ved minibankuttak i utlandet.

 

Men for uttak i i Norge tror jeg ikke det finnes slike kort.

 

Jeg bruker heller yAbank-kredittkortet og tar ut kontanter gratis i butikk. (Men jeg bruker ikke mange hundrelapper i året i kontanter)

Det var akkurat ett slikt Norwegiankort jeg var på jakt etter. Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dere som har TwoCards: Har dere sett på det nye "fordels"-programmet? Tidligere var dette enkelt og greit, og bytte mellom kategorier kunne enkelt gjøres fra appen. Det er det ikke lenger. Hva synes dere? Er det på tide å finne noe annet? Jeg trenger rabatt på flyreiser og elektronikk.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Trumf Visa for å samle Eurobonus-poeng, og Norwegian sitt kredittkort når jeg bestiller billetter der. 365 er vel kanskje det beste kortet i Norge med tanke på rabatter. :shrug:

 

Hvem har det beste AmEX-kortet i Norge nå? Jeg har et vanlig Corporate card, men det har egentlig ingen fordeler (utenom reiseforsikring).

Endret av Grusomme Ola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...