Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har begynt å dukke opp en del ganske ålreite VS til Vista om dagen.

 

Nice :)

 

Hvor finner man det?

 

 

Temaet jeg bruker på bildet finner du her. Hvis du vil ha flere alternativer finner du masse bra her. For å bruke diss må du først patche Vista, det kan du enkelt gjøre med et program som heter VistaGlazz og det kan du laste ned herfra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Anbefaller folk her inne VistaGlazz eller WindowsBlinds? har kjøpt WindowsBlinds6 men vet ikke hva som er tryggest å bruke jeg, WindowsBlinds eller VistaGlazz?

 

Minnes å ha sett en side med VistaGlazz på, men der kunne man velge en for Vista SP0

En for Vista SP1

Osv...

Noen som vet hvilken side det er?

=)

Endret av lasse958
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er ikke VistaGlazz kompatibel med SP1 enda. Står ingenting om at programmet har blitt oppdatert på hjemmesidene deres i alle fall. Det er imidlertid ikke så vanskelig å gjøre det manuelt, har gjort det utallig ganger i gode gamle dager med XP. :wee:

 

Jeg har aldri likt WIndowsBlinds. Godt mulig de har forbedret programmet de siste årene, men jeg har aldri helt sett vitsen med å betale for noe en kan gjøre bedre og helt gratis selv. WB brukte også mer ressurser tidligere, da du måtte ha programmet gående i bakgrunnen. Jeg er ingen fan, med andre ord.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis må du skifte filene manuelt etter du har lagt inn SP1. Har ikke testet det selv, så jeg kan ikke si det helt sikkert. Hver gang det dukker opp en ny SP pleier jeg alltid å få tak på en installasjons cd med service pakken intigrert og legge inn Windows på nytt.

Lenke til kommentar

Hvis du bruker VistaGlazz kan du bruke programmet til å skifte tilbake til de orginale filene. Om du gjør det manuelt pleier jeg å endre de orginale filene til f. eks. uxtheme.dll.org. Om man ønsker å bruke de orginale filene igjen er det bare å fjerne .org fra filnavnet igjen.

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor programmet gjør av de orginale filene. Hvis du ikke har lagt inn SP1 laster ned filene som ligger under SP0 ja. Du bør være oppmerksom på at det ikke er bare bare å kopiere filene til windows-mappen. Du må gi deg selv tilgang til filene, noe som kan være litt pes om du ikke har gjort det før. Som sagt, det er mye lettere å la VIstaGlazz gjøre det.

 

Er forøvrig ikke lov å bruke animerte avatarer her på forumet. :)

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...