Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor og hvordan får jeg tak i billig men bra Omega-3 piller?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er ute etter kvalitet kan du sjekke ut Nordic Naturals eller Shift, evt Udos choice hvis du vil ha en fettsyremiks som er vegetarisk.

 

Hvis du bare trenger rimelig Omega-3 er Møllers helt grei.

Hva med dette? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/omega-3-regular-big-buy-540-kapsler

 

Jeg trenger nok slit at hjernen fungerer optimalt og blir kanskje bitte litt smartere av nok inntak :p

 

Anonymous poster hash: fb4d5...524

Lenke til kommentar

Du tenker ikke billig når du skal kjøpe Omega 3-tilskudd... Da risikerer du å kjøpe harsknet olje, og da går vindinga opp i spinninga. Let heller opp noe skikkelig.

 

Ta et kjapt søk om harsknet omega 3, skal ligge en rapport der ute med analyse av ulike Omega 3-produkter, og vegetabilske oljer.

 

Du kan alternativt sjekke ut linfrøolje på Meny. Og for all del, ikke kjøp noe plastikkdritt.

 

 

 

Hva med dette? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/omega-3-regular-big-buy-540-kapsler

 

Jeg trenger nok slit at hjernen fungerer optimalt og blir kanskje bitte litt smartere av nok inntak :p

 

 

Anonymous poster hash: fb4d5...524

Du hadde nok fått mer utbytte av god døgnrytme, trening og sunn(ere) mat.

 

Omega 3 går forøvrig under kategorien "nootropic", men det har ingen nytte om fettet er harsknet.

 

Hadde ikke satset på den i linken, du vil ha så ferskt som mulig, ikke noe som har ligget på lageret i månedsvis som de prøver å kvitte seg med.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Liker ikke å anbefale produkter jeg ikke kjenner til, så da må du nesten sjekke opp kilden. Er så mye rart i markedet når det gjelder Omega-3 at man må være nøye med å sjekke kilder.

 

Star selger proteinpulver som er greit nok, men har ingen formening om Omega-3'en. Fordelen med flytende Omega-3 er at du vet om den er harsk eller ikke. Tygg derfor alltid kapsler i ny og ne for å sjekke at oljen ikke er helseskadelig. Oksidert olje smaker vondt.

 

Veldig viktig at Omega-3 er renset for miljøgifter og at den er ferskest mulig. Derfor er jeg skeptisk til supertibud på Omega-3.

Lenke til kommentar

Du tenker ikke billig når du skal kjøpe Omega 3-tilskudd... Da risikerer du å kjøpe harsknet olje, og da går vindinga opp i spinninga. Let heller opp noe skikkelig.

 

Ta et kjapt søk om harsknet omega 3, skal ligge en rapport der ute med analyse av ulike Omega 3-produkter, og vegetabilske oljer.

 

Du kan alternativt sjekke ut linfrøolje på Meny. Og for all del, ikke kjøp noe plastikkdritt.

 

 

 

Hva med dette? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/omega-3-regular-big-buy-540-kapsler

 

Jeg trenger nok slit at hjernen fungerer optimalt og blir kanskje bitte litt smartere av nok inntak :p

 

 

Anonymous poster hash: fb4d5...524

Du hadde nok fått mer utbytte av god døgnrytme, trening og sunn(ere) mat.

 

Omega 3 går forøvrig under kategorien "nootropic", men det har ingen nytte om fettet er harsknet.

 

Hadde ikke satset på den i linken, du vil ha så ferskt som mulig, ikke noe som har ligget på lageret i månedsvis som de prøver å kvitte seg med.

 

Finnes det noe annet som er nootropic da og billig? Jeg har likke lyst til å kjøpe 100 piller for 300kr

, men enda flere.

 

 

 

Anonymous poster hash: fb4d5...524

Lenke til kommentar

Hva med dette? http://bringwell.no/eskimo-3-kapsler-med-omega-3-best-i-test-i-tv2-hjelper-deg/

 

Kan det gjøre meg smartere?

 

 

Anonymous poster hash: fb4d5...524

Er naturlig skeptisk på sånt før jeg har fått en god grunn til å tro på det. Men hvis de har sjekket oksidasjonsnivået, og denne beskyttelsesprosessen de snakker om ikke har en usunn effekt, så skal det være flotte greier. Det ser bra ut ja.

 

Jeg har erfaring med noots dog, og det viktigeste du lærer er at du blir ikke smartere av en pille. Men det kan være et verktøy for å øke potensialet ditt. Konsentrasjon, hukommelse, fokus etc. Men da må du være våken og sharp fra før, og det kan ta tid før du får forbedret konsentrasjon, hukommelse etc.

 

Det er veldig personlig hva som hjelper for ulike folk. Først og fremst ville jeg ha sikret nok søvn, godt kosthold og trening. Det gjør mer enn slike piller kan.

 

Også det å redusere stress og konsentrere seg bedre på de oppgavene du skal utføre.

 

For dette handler egentlig bare om å gi hjernen næringen den trenger, og hvis du hopper over kosthold, trening, søvn etc. så kan du like godt la være. :yes:

 

Send meg en PM, så kan jeg sende deg noe info.

 

 

 

Finnes det noe annet som er nootropic da og billig? Jeg har likke lyst til å kjøpe 100 piller for 300kr

, men enda flere.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: fb4d5...524

Nja. Sånt er ikke billig.

 

Det er veldig lett å ta den enkle veien og bare putte i seg piller for ditt og datt. Men det beste er om du først fokuserer på dette jeg allerede har sagt, en sunn livstil. Hvis du tar tilskudd eller nootropics når du ikke er utvilt og ikke har fått i deg den næringen du trenger, så får du ikke mye utbytte av det. Da kaster du penger ut av vinduet. Men akkurat Omega 3 er bra for deg uansett, så finn en god kilde for dette.

 

Som sagt, Linfrøolje har et veldig bra forhold mellom Omega 3 og 6. Jeg har ikke sett analyse av denne oljen, men er sikker på at det er bedre enn mye annet. Du må se på pris vs innhold også, i forhold til de kapsulene der oppe.

 

 

 

EDIT: Etter å ha lest testen så virker den eskimogreia bra. Tror det er samme selskapet som foretok den andre analyserapporten jeg så en tid tilbake.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Nå trenger man ikke spise 1 kg laks for å få nok Omega3. Faktisk er det 4,7 gram Omega3 i en sånn liten boks med makrell-i-tomat. Det er over det som er regnet som "medisinsk dose" (på 3 gram), og mer enn hva du kan ta innenfor "anbefalt døgndose" med (de fleste) kosttilskudd.

 

Jeg prøver å spise en sånn liten boks hver dag. Pga. Omega3. Det koster cirka 10 kr. Tror ikke du får tak i 4,7 gram Omega3-tilskudd til under den prisen. En annen fordel er at man får mat. Det er også mange andre sunne stoffer i makrell.

 

Jeg bare lesser på skiva jeg, fordi jeg tror jeg har nytte av en god dose Omega3.

Lenke til kommentar

Nå trenger man ikke spise 1 kg laks for å få nok Omega3. Faktisk er det 4,7 gram Omega3 i en sånn liten boks med makrell-i-tomat. Det er over det som er regnet som "medisinsk dose" (på 3 gram), og mer enn hva du kan ta innenfor "anbefalt døgndose" med (de fleste) kosttilskudd.

 

Jeg prøver å spise en sånn liten boks hver dag. Pga. Omega3. Det koster cirka 10 kr. Tror ikke du får tak i 4,7 gram Omega3-tilskudd til under den prisen. En annen fordel er at man får mat. Det er også mange andre sunne stoffer i makrell.

 

Jeg bare lesser på skiva jeg, fordi jeg tror jeg har nytte av en god dose Omega3.

Er det den minste? Kan du linke til et bilde av den?

 

 

Anonymous poster hash: 35cd1...aa8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...