Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kreft?


Party4life

Anbefalte innlegg

Har vært grise dårlig i snart 2 år. først så mente de et var psykisk så endret dette seg. vært litt frem og tilbake mellom hjerte og nevro på sykehus. svartna for meg, kraftige hjertebank anfall så blitt noen amk turer og mye på legevakta. ble dytta på en me diagnosemen vet ikke , det er for intenst. kreft hr vært nevnt tidligere for jeg har hovne lymfer i hals og lysk. jeg svetter noe sinnsykt,er febril ofte. gått ned 10kg. fått mer og mer smerter i kroppen, ved siden all hjertebank anfallene mine og nevro utfallene mine. blå merker har jeg fått på kroppen. utslett. har hatt betennelse i hjerteposen for 7 måneder siden. mye infeksjoner som har kommet og gått. men jeg har tatt 2 kreftmarkør prøver som har vært fine, dette har vært for 1 år siden. blå rundt øynene er jeg også, sover 14t i døgnet etc. tenkt på leukemi men det burde vel legene funnet ut?

folk rundt meg sier jeg ser og er for sjuk for me. syns dere jeg burde utredes for det? blir så usikker. vet ikke hvordan de kan kjekke for det,blodplatene mine er jo fine. men de har vært litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med legen, dette er jo altfor alvorlig å ta sånne "nett diagnoser" og høre med folk på nettet om som har ikke noe lege utdanning.

 

Skulle tro at de tok andre prøver en bare for kreft. Vitamin mangel osv.? Eller har det aldri blitt gjort? Hvis ikke ville jeg gått til en annen lege.

 

Hjerte bank kan jo være mye, har en kollega som har dette. Han måtte gå med hjerte måler i 2 dager for å teste om feil der.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg er godt utredet i forhold til hjertet, r-test, ulralyd 2 ganger, arb-ekg, 24t ekg. får bare noen helvettes anfall, blir helt ødelagt mens ogrett etter det skjer så går i bakken. nmmenhet i venstre side av kroppen.

men er helt utslitt,brenner i kroppen, smerter i kroppen som har kommet etter hvert. rykker i hodet mitt og konstant gynging i hodet, merker det i hele kroppen. gått ned 10kg som nevt, svetter konstant, hovne lymfer, utslett og etter hvert blåmerker på kroppen. blør ofte neseblod, tannkjøttet... når jeg leste om det virker det som leuemi huff. menmen får vel stole på den utredningen som er tatt

Lenke til kommentar

Leukemi er en sykdom som ofte indikeres på blodprøver og pleier å bli fort oppdaget, men sannsynligheten til at det er kreft, ser jeg for meg som relativt liten hvis du har tatt flere prøver og prøvene er normale i forhold til denne sykdommen (hvis legene har sett etter dette). Mange av de symptomene du lister opp er jo symptomer knyttet til ME, men husk også at mange sykdommer kan ha lignende symptomer, derfor så må man ta flere utvidede undersøkelser for å skille det ene fra det andre.

 

Jeg kan jo kommed med forslag. Dette er såpass komplekst at jeg ville snakket med legen og bedt h*n henvise deg til en spesialist innenfor det medisinske feltet som omhandler dine symtpomer. Om ikke dette i startfasen finner et svar på hva det er, vil det ofte finne svar på hva det IKKE er; altså utelukke sykdommer, noen som kan være positivt i forhold til å eliminere hva det kan være. Ønsker deg god bedring og lykke til

Lenke til kommentar

vel...tatt mye prøver, derfor de slang en me diagnose på meg.

mr av hodet.ct kontrast av hodet, ecco kor x 2(den første viste perikarditt væske/betennelse). ultralyd mage, ct thorax, røngen thorax i løpet av 2 år. emg samt mye blodprøver. har en den utslag på infeksjoner men såkalt igg. men hørt at ved f.eks leukemi eller andre kreft former så får man ofte infeksjoner. noen andre utslag på noen immunologiske prøver.. 10kg nedgang på 2 år....vet ikke.. ingen blod i urin,avføring. men hovne store lymfer i hals og lysk... irriterende dette her

Endret av Party4life
Lenke til kommentar

Snodig. Men det høres systemisk ut. Litt skeptisk til kreft, da tror jeg du ville vært død allerede... så du får ta det som et godt tegn tross alt :)

Anbefaler at du begynner å forske på egen sykdom. Det er nesten bare du som har totaloversikten. Fastleger har ikke tid til å leke House på egen tid... med mindre du blir sent til spesialdiagnostiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...