Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

Slutt å formuler deg så dørgende kjedelig da vel. Hadde ikke giddet å snakke med deg jeg heller.

 

Og ingen jenter bryr seg om hvor dyrt du synes motorsport er.

 

Du får vise ossen det skal gjøres da tøffen .. Du hadde jo ikke giddet å snakke med meg uansett fordi du er jo en gutt og en douchebag og nå har jeg heller ikke sagt at jenter bryr seg om hvor dyrt det er heller, da gikk du glipp av poenget, det er jo bare sånt man sier når man prater haha (Akse det var litt svett argument) men så fort spm. om interessene kom fram fikk hu helt IQ sperre liksom..

 

I steden for å gå rett i forsvarsposisjon, kanskje du skal høre på det folk(Akse) skriver? Vurdere om det kan være verdt å ta til seg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leit å høre :) men det er såå mange andre bedre jenter, husk det ;) hvordan fant du ut av at du var utro?

Da er jeg Back in buisness ! Dama var utro mens jeg var en tur i Oslo i helga.

Blir et par turer ut på byen til helga. Skulle møte ei jeg rotet med før ute:)

Så har jeg et par til dater fikset med ei.

Anonymous poster hash: 8002d...a3e
Var ei som var her som fortalte meg det. Hun er venn med noen av kompisene mine.

Så hadde hun pratet litt med dama da, så var første gang de møttes. De skulle ta et par glass vin her i mi leilighet.

Lånte dama leiligheten mens jeg var i Oslo. Så fikk hun et smykke 2 dager før jeg dro.

Vi begge er 20 år.

Så har hun vært på tinder og annonsert åpent hus hos meg. Også på snapchat. Der hun fjernet meg fra å se storyen.

Så først inviterer hun en fyr på 40 år over! Som kommer med sprit til henne, så etterhvert begynner han å tar på henne og kysser henne på halsen. Så etter det inviterer hun en ny gutt over fra tinder.

Så når han kommer over begynner de å styre, han sitt å tar på henne mens hun ligger i armkroken hennes.

Hun avviser ikke i det hele tatt.

Så sier hun ene at dama hadde kjæreste og at han måtte dra derfra. Men begge nektet

Så tar hun ene venninnen dama mi ut i gangen for å snakke med henne. For å spørre hva hun styrte med liksom.

Å at han måtte dra derfra. Men dama bare "neeei, han skal IKKE dra, han er jo såå kjekk"

Så får hun ene kastet ut 40 åringen. Som viste seg å være narkoman, for han kjente foreldrene til hun ene som var der.

Han har vært leieboer hos foreldrene til hun som var her. Så fyllekjørte han herfra men ble heldigvis stoppet av politiet.

Da drar hun også, også ser hun han ene fyrn og dama på mitt soverom.

Så prøver hun å ringe dama mi 15min etter hun dro. Å da ble dama mi sint for at hun forstyrret dem siden de lå å "sov"

Senere på natta sender dama melding til hun som var her at hun våknet opp naken liksom.

Så sa hun ene " ja det er fordi du knulla han fyrn fra tinder mens du lå å "sov"

Så svarte dama " hææ? Er det derfor han er sur på meg"

Så når jeg kommer hjem fra Oslo så ligger det brettet og rene gutteklær her. Så hun har tydeligvis hatt flere gutter her som ikke jeg vet om.

Så snakket jeg med han som knulla henne. Han sa hun har vært aktiv lenge på tinder.

Der har hun lagt ut teasebilder av seg selv i bare stringtruse.

dama, eller nå eksen da. Har nektet for absolutt alt. Hun sa ingenting av det der er sant. Selv om jeg har bevis i form av bilder og screenshots fra samtalene.

Lenke til kommentar

 

 

Slutt å formuler deg så dørgende kjedelig da vel. Hadde ikke giddet å snakke med deg jeg heller.

 

Og ingen jenter bryr seg om hvor dyrt du synes motorsport er.

 

Du får vise ossen det skal gjøres da tøffen .. Du hadde jo ikke giddet å snakke med meg uansett fordi du er jo en gutt og en douchebag og nå har jeg heller ikke sagt at jenter bryr seg om hvor dyrt det er heller, da gikk du glipp av poenget, det er jo bare sånt man sier når man prater haha (Akse det var litt svett argument) men så fort spm. om interessene kom fram fikk hu helt IQ sperre liksom..

 

I steden for å gå rett i forsvarsposisjon, kanskje du skal høre på det folk(Akse) skriver? Vurdere om det kan være verdt å ta til seg?

 

 

Øhhh jeg har gjort det, bare syns det er svett når man skal henges ut hvis man gjør noe feil på sjekkefronten.

Jeg skrev sånn og sånn.. "ååå det var dåååårlig, hadde ikke giddi å prata med deg, det vaaar kjedeeeelig samtale, ingen jenter bryr seeeeeg om sååånt" Jeg syns det går ann å være litt hyggeligere enn at enkelte skal være arrogante og litt spydige rett og slett, kun for å booste sitt eget ego. Menmen sånn er verden. Ta te meg tipsa? Det er jo allerede gjort, ellers takk for påminnelsen ha en fantastisk dag videre :thumbup:

Lenke til kommentar

 

 

 

Slutt å formuler deg så dørgende kjedelig da vel. Hadde ikke giddet å snakke med deg jeg heller.

 

Og ingen jenter bryr seg om hvor dyrt du synes motorsport er.

 

Du får vise ossen det skal gjøres da tøffen .. Du hadde jo ikke giddet å snakke med meg uansett fordi du er jo en gutt og en douchebag og nå har jeg heller ikke sagt at jenter bryr seg om hvor dyrt det er heller, da gikk du glipp av poenget, det er jo bare sånt man sier når man prater haha (Akse det var litt svett argument) men så fort spm. om interessene kom fram fikk hu helt IQ sperre liksom..

 

I steden for å gå rett i forsvarsposisjon, kanskje du skal høre på det folk(Akse) skriver? Vurdere om det kan være verdt å ta til seg?

 

 

Øhhh jeg har gjort det, bare syns det er svett når man skal henges ut hvis man gjør noe feil på sjekkefronten.

Jeg skrev sånn og sånn.. "ååå det var dåååårlig, hadde ikke giddi å prata med deg, det vaaar kjedeeeelig samtale, ingen jenter bryr seeeeeg om sååånt" Jeg syns det går ann å være litt hyggeligere enn at enkelte skal være arrogante og litt spydige rett og slett, kun for å booste sitt eget ego. Menmen sånn er verden. Ta te meg tipsa? Det er jo allerede gjort, ellers takk for påminnelsen ha en fantastisk dag videre :thumbup:

 

 

Grunnen til at du får spydige kommentarer er fordi du hisser deg opp og forbanner deg over Tinder og damene som ikke svarer. Tinder er bare et verktøy for å komme i kontakt med andre mennesker. For at andre skal være villig til å bruke tid på deg må du ha noe interessant å komme med. De fleste jenter har tretten på dusinet beilere som ønsker å komme i kontakt med dem, og det er veldig enkelt å hoppe videre til neste når en samtale blir for kjedelig. Hadde du ydmykt kommet inn og spurt om tips til hvordan du kunne vinklet samtalen annerledes er jeg helt sikker på at Akse, m.f. ikke hadde svart på den måten. Men når du nærmest antyder at det er Tinder eller damene på Tinder det er noe i veien med blir det for dumt, og responsen blir deretter.

 

Forøvrig er jeg enig med Akse i at du bør kutte ut snakket om motorsport. De færreste jenter (gutter også forsåvidt) bryr seg, så med mindre du matcher med en som helt åpenbart har interessen ville jeg latt den ligge. Vennlig tips.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Slutt å formuler deg så dørgende kjedelig da vel. Hadde ikke giddet å snakke med deg jeg heller.

 

Og ingen jenter bryr seg om hvor dyrt du synes motorsport er.

 

Du får vise ossen det skal gjøres da tøffen .. Du hadde jo ikke giddet å snakke med meg uansett fordi du er jo en gutt og en douchebag og nå har jeg heller ikke sagt at jenter bryr seg om hvor dyrt det er heller, da gikk du glipp av poenget, det er jo bare sånt man sier når man prater haha (Akse det var litt svett argument) men så fort spm. om interessene kom fram fikk hu helt IQ sperre liksom..

 

I steden for å gå rett i forsvarsposisjon, kanskje du skal høre på det folk(Akse) skriver? Vurdere om det kan være verdt å ta til seg?

 

 

Øhhh jeg har gjort det, bare syns det er svett når man skal henges ut hvis man gjør noe feil på sjekkefronten.

Jeg skrev sånn og sånn.. "ååå det var dåååårlig, hadde ikke giddi å prata med deg, det vaaar kjedeeeelig samtale, ingen jenter bryr seeeeeg om sååånt" Jeg syns det går ann å være litt hyggeligere enn at enkelte skal være arrogante og litt spydige rett og slett, kun for å booste sitt eget ego. Menmen sånn er verden. Ta te meg tipsa? Det er jo allerede gjort, ellers takk for påminnelsen ha en fantastisk dag videre :thumbup:

 

 

Grunnen til at du får spydige kommentarer er fordi du hisser deg opp og forbanner deg over Tinder og damene som ikke svarer. Tinder er bare et verktøy for å komme i kontakt med andre mennesker. For at andre skal være villig til å bruke tid på deg må du ha noe interessant å komme med. De fleste jenter har tretten på dusinet beilere som ønsker å komme i kontakt med dem, og det er veldig enkelt å hoppe videre til neste når en samtale blir for kjedelig. Hadde du ydmykt kommet inn og spurt om tips til hvordan du kunne vinklet samtalen annerledes er jeg helt sikker på at Akse, m.f. ikke hadde svart på den måten. Men når du nærmest antyder at det er Tinder eller damene på Tinder det er noe i veien med blir det for dumt, og responsen blir deretter.

 

Forøvrig er jeg enig med Akse i at du bør kutte ut snakket om motorsport. De færreste jenter (gutter også forsåvidt) bryr seg, så med mindre du matcher med en som helt åpenbart har interessen ville jeg latt den ligge. Vennlig tips.

 

 

user65911_pic88531_1345183321.png.jpg

 

Okay.. takk for tips hvertfall..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Fantastisk hvor mye jeg ser igjennom bullshiten til damer om dagen. Akkurat som om jeg har fått tilgang til deres innerste vesen ellerno. 

 

Så mye skjold de må ha opp for å luke ut tapermenn, og jeg bare plukker de vekk med silkehansker gang på gang.

 

Hu siste jeg snakket med på hot or not nå, ville ikke på noen ting med meg. Så når jeg kom fram til hvorfor hun ikke ville (etter å ha skrevet at jeg måtte lage popcorn for å høre historien hennes) var det fordi hun bare brukte appen som en selvtillitsboost. Jeg sa bare at det må jo være tidenes mest ræva selvtillitsboost. Og hun hadde type, og hun slettet kontoen etter en stund og lagde ny for å bli likt på nytt og det var ikke måte på. Jeg skrev jo også seff at det var mye mer selvtillitsboost å være med meg en dag, enn å sitte på hot or not og trøkke.

 

Men hvem skal på date med denne jenta i løpet av uka da? Meg. Hvor faen er typen hennes da? Det er jo nesten ikke gøy engang  :rofl: Vurderer å la være liksom. Makan til beetcheeeees

 

 

Ei på treningsstudioet mente hun ikke kjente meg igjen når jeg sente hu melding på instagram. Challenge accepted tenkte jeg, og vi skal knerte et par flasker vin en fredag i nærmeste framtid.

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at hu ikke har type allikevel. Jeg går ikke bevisst etter damer med type, men når man er på hot or not så antar jeg de ikke har det. Hun sa hun hadde helt til hun fant ut at jeg ikke trudde på det. Hu var jo på en sjekkeapp ffs! Og de er bitches i form av alle skjold de føler de må sette opp, til den grad at jeg synes det ikke er søtt lenger. Bitch shield kalles det. Det skjer mange ganger at et av skjoldene er å si at de har type. For det luker ut ganske mange menn.

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at hu ikke har type allikevel. Jeg går ikke bevisst etter damer med type, men når man er på hot or not så antar jeg de ikke har det. Hun sa hun hadde helt til hun fant ut at jeg ikke trudde på det. Hu var jo på en sjekkeapp ffs! Og de er bitches i form av alle skjold de føler de må sette opp, til den grad at jeg synes det ikke er søtt lenger. Bitch shield kalles det. Det skjer mange ganger at et av skjoldene er å si at de har type. For det luker ut ganske mange menn.

Da så. Tenkte ikke så langt, så skjøt meg i foten der. :p Da er det vel bare å kjøre på. (over henne, på henne, gjennom henne, bestem selv)

Lenke til kommentar

Fantastisk hvor mye jeg ser igjennom bullshiten til damer om dagen. Akkurat som om jeg har fått tilgang til deres innerste vesen ellerno. 

 

Så mye skjold de må ha opp for å luke ut tapermenn, og jeg bare plukker de vekk med silkehansker gang på gang.

 

Hu siste jeg snakket med på hot or not nå, ville ikke på noen ting med meg. Så når jeg kom fram til hvorfor hun ikke ville (etter å ha skrevet at jeg måtte lage popcorn for å høre historien hennes) var det fordi hun bare brukte appen som en selvtillitsboost. Jeg sa bare at det må jo være tidenes mest ræva selvtillitsboost. Og hun hadde type, og hun slettet kontoen etter en stund og lagde ny for å bli likt på nytt og det var ikke måte på. Jeg skrev jo også seff at det var mye mer selvtillitsboost å være med meg en dag, enn å sitte på hot or not og trøkke.

 

Men hvem skal på date med denne jenta i løpet av uka da? Meg. Hvor faen er typen hennes da? Det er jo nesten ikke gøy engang  :rofl: Vurderer å la være liksom. Makan til beetcheeeees

 

 

Ei på treningsstudioet mente hun ikke kjente meg igjen når jeg sente hu melding på instagram. Challenge accepted tenkte jeg, og vi skal knerte et par flasker vin en fredag i nærmeste framtid.

 

Hot or Not- app? :p

 

Kjenner jeg er så drita lei Tinder og Happn nå! Og det som irriterer meg mest er når du får en match med noen, sier hei, hører ikke en deritt på 1-2 dager og ser at vedkommende er aktiv ofte.

 

Da får jeg lyst å slå meg selv i hodet med en stekepanne!

 

Edit: Lolorama.. gøy at samtalen akkurat har handlet om det jeg sier.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Rart de ikke svarer hvis du åpner med et hei da..

 

Hver dame som er over en 6r vil i gjennomsnitt matche 9/10 folk hu trykker like på, og 7/10 av desse bruker vel nettop en eller anna form for "hei" som åpner.

 

Edit: Var ikke ment som negativt, bare at hvis man skal klare og få kontakt med noen, så er erfaringsmessig noe lit mer orginalt veien å gå.

 

 

Selv om jeg har gitt opp appen sjøl, liker mye bedre og treffe jenter irl, og klare og gjøre et intrykk der, over en teit app.

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Fantastisk hvor mye jeg ser igjennom bullshiten til damer om dagen.

 

No shit :D

 

Hadde en interessant samtale med ei fra Oslo idag på Tinder..

Så jeg fikk match med ei i Oslo, ganske pen faktisk.. 8/10, kanskje tilogmed 8.5/10..

 

Så jeg slenger ut bare enkelt.. "hei på deg.. =]"

Får svar 4 timer etter ellerno..

 

Sry sveipa feil

 

(Den der kjøper jeg ikke :p, hu kunne bare fjerna meg istedet for å si no :p bullshit-test for å se hvordan jeg reagerer og ha det morro på egen bekostning) Eller forsøk på fornærmelse, i dunno..

 

Så jeg tenker ok hun er av denne typen jaaaaa...

"Attention whore? lol ;P"

 

Hun svarer med: Jeg har hvertfall utseende med meg daa.. :`D (sånn smiley med 2 tårer på begge sider)

 

Og da svarer jeg bare enkelt.. :) "Jammen det er mange som har det da :) men u know an ugly personality can ruin a pretty face :) Just sayin ;)

Etter hu hadde lest meldinga.. hahahaha hu ble sikkert forbanna for hu vakke treg med å fjerne meg for å si det sånn..

 

ÅÅÅ DAAAAAMN det føltes GODT her i verden å skolere ei skikkelig "spille-på-utseendet" tøs!!!! :D

Endret av Dysfunctional
Fjerner identifiserende link
Lenke til kommentar

Hun var ganske pen i mine øyne, men jeg er en sucker for snille jenter, og har ingenting til overs for prinsessenykker. Ingenting er mer turn-off.

 

Min erfaring er at mange bruker Tinder som selvtillittsboost, og har svært liten tålmodighet. Det sier seg selv når det er så uendelig mange å velge mellom. Det blir rett og slett tidsfordriv for de fleste. 

 

Har gjort det greit på Tinder, men det er andre plasser som er bedre å investere tid på, hvis man vil finne noe varig. 

Lenke til kommentar

Kjørte i Oslo her om dagen, og kjørte sakte inn ved et treningssenter. Der stod det ei ganske fin og digg (men supersøt) jente med fregner og hørte på musikk. Blir gira og selvsikker når jeg er med kompisen jeg var med, og smilte litt småoverdrevent og tydelig til hun og så inn øya, og fikk et helt søtt og vanlig smil tilbake, ikke overdrevent, ikke "hva er det du driver med" eller "hahah" smil. Når jeg rygget ut måtte jeg snu rett ved siden av, og gjentok det samme og fikk samme søte smilet tilbake.

 

Gud som jeg angrer resten av turen at jeg ikke gikk ut og spurte om veien eller startet en samtale...

 

Anonymous poster hash: 4c0aa...cb0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...