Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

forskjellig størrelse på pupillene.


residenevil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har absolutt ingen medisinsk kompetanse, men fant dette når jeg søkte med google. Kilden er til å stole på, hvis jeg var deg ville jeg bestilt en legetime. Ingen grunn til å gå rundt og bekymre seg unødvendig.

 

Les hele artikkelen her

 

Considerations Return to top

 

Occasionally, a baby is born with different sized pupils and there is no underlying disorder. If other family members also have this condition, then pupil size is possibly genetic and is nothing to worry about.

 

At times, for unknown reasons, pupils may differ in size. If there are no other symptoms and if the pupils return to normal, then the temporary condition is nothing to worry about.

 

Unequal pupil sizes that develop later in life and persist are often a sign of a brain, blood vessel, or nerve disease.

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har absolutt ingen medisinsk kompetanse, men fant dette når jeg søkte med google. Kilden er til å stole på, hvis jeg var deg ville jeg bestilt en legetime. Ingen grunn til å gå rundt og bekymre seg unødvendig.

 

Les hele artikkelen her

 

Considerations Return to top

 

Occasionally, a baby is born with different sized pupils and there is no underlying disorder. If other family members also have this condition, then pupil size is possibly genetic and is nothing to worry about.

 

At times, for unknown reasons, pupils may differ in size. If there are no other symptoms and if the pupils return to normal, then the temporary condition is nothing to worry about.

 

Unequal pupil sizes that develop later in life and persist are often a sign of a brain, blood vessel, or nerve disease.

ok. jeg har ikke gått rundt og bekymra meg. ville bare vite om det var noe spesielt. på den nettsida står det at det ikke er noe å bekymre seg for så jeg tror jeg bare lar det ligge for å si de sån.

Lenke til kommentar

When to Contact a Medical Professional Return to top

 

You should see a doctor if you have persistent, unexplained, or sudden changes in pupil size. The new development of different sized pupils may be a sign of a very serious condition.

 

If you have differing pupil size after an eye or head injury, get medical help immediately.

 

Always seek immediate medical attention if differing pupil size occurs along with:

 

* Blurred vision

* Double vision

* Eye sensitivity to light

* Fever

* Headache

* Loss of vision

* Nausea or vomiting

* Severe eye pain

* Stiff neck

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...