Gå til innhold

First Stop Entertainment Youtube-kanal: Store ting på gang. - Følg med på oss!


Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldingen.

 

Igjen beklager skrivefeil. "Jeg" har faktisk dysleksi, men prøver så godt jeg kan.

 

I å med at alle som jobber med og i First Stop ikke får lønn, eller får noen verdi fordeler av dette, er vi nødt til å forholde oss til mye kvelds og helg arbeid.

 

1. Vil du ha innhold så send gjerne en epost til oss med hva du har lyst på så skal vi svare deg der.

2. Om vi ikke reklamerer, skaper vi ingen forventning, men beklager svikt i datoen denne gang.

3. ...

4. Vi jobber med det, vi kommer til å endre siden på face til norsk.

Men ønsker å kjøre dobbelt opp med både engelsk og norsk på Twitter og siden face.

 

Takk for det! Det blir kult! Selvfølgelig innhold som betyr noe.

 

sponsring osv er i arbeidsfasen ennå, men ta kontakt om du vil spytte inn noe cash!

 

Mvh

FSE Crew

Ikke ta det hardt innover deg/dere! Det var mest ment som tips ;) Gleder meg til å se hva dere får til, og kan se at det er stress når dette kun er "frivillig"!

 

Har dere noen ny timeline for når det kommer noe? Gjerne en introduksjonsfilm om hvem dere er og hva dere vil? =)

 

Edit: ser man det, da hadde dere vist lastet opp noen filmer, får sjekke dem ;)

Endret av Anech!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Takk for tilbakemeldingen.

 

 

Igjen beklager skrivefeil. "Jeg" har faktisk dysleksi, men prøver så godt jeg kan.

 

I å med at alle som jobber med og i First Stop ikke får lønn, eller får noen verdi fordeler av dette, er vi nødt til å forholde oss til mye kvelds og helg arbeid.

 

1. Vil du ha innhold så send gjerne en epost til oss med hva du har lyst på så skal vi svare deg der.

2. Om vi ikke reklamerer, skaper vi ingen forventning, men beklager svikt i datoen denne gang.

3. ...

4. Vi jobber med det, vi kommer til å endre siden på face til norsk.

Men ønsker å kjøre dobbelt opp med både engelsk og norsk på Twitter og siden face.

 

Takk for det! Det blir kult! Selvfølgelig innhold som betyr noe.

 

sponsring osv er i arbeidsfasen ennå, men ta kontakt om du vil spytte inn noe cash!

 

Mvh

FSE Crew

Ikke ta det hardt innover deg/dere! Det var mest ment som tips ;) Gleder meg til å se hva dere får til, og kan se at det er stress når dette kun er "frivillig"!

 

Har dere noen ny timeline for når det kommer noe? Gjerne en introduksjonsfilm om hvem dere er og hva dere vil? =)

 

Edit: ser man det, da hadde dere vist lastet opp noen filmer, får sjekke dem ;)

Vi tar alt som konstruktiv kritikk og gjør det vi kan for å stadig bli bedre.

Det som ligger ute nå er helt enkle innslag. Sånn i mens vi jobber med de "seriøse" innslagene.

Det vil komme en type promo film der vi presenterer oss og hva vil gjør og kommer til å gjøre.

Det vil nok ta litt tid før vi er 100% oppe å løper for fult, men vi gleder oss veldig!

Takk for så god respons!

Endret av First Stop Crew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...