Gå til innhold

Hvordan overføre kontakter FRA iPhone til PC?


Conkey

Anbefalte innlegg

Ja,

 

da behymte jeg å angre på at jeg ikke er en person som har alt up to date i et outlook bibliotek. Jeg skal ha en telefon nr 2 og ønsker da å kunne legge inn alle kontaktene jeg har på min nåværende telefon (iPhone) til den nye telefonen. Problemet mitt er at jeg selvsagt har reinstalelrt OS på dataen etter at jeg hadde kontaktene mine der, samt at en del nye kontakter er lagt til/endret siden iPhonen ble kjøpt.

 

Det jeg er redd for er at alle kontakter skal sletts dersom jeg nå velger "synkroniser kontakter med outlook" i iTunes (siden jeg ikke har noen kontakter i outlook pr i dag).

 

Er det noen som har tips annet enn å ta sim-kort frem og tilbake mellom telefoner og håpe at jeg får med meg alt (som jeg vet jeg ikke gjør i og med at simkortet har begrenset lagringsplass)?

 

All hjelp taes i mot med stooooor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...