Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli kvitt uvaner-tråden!


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig en bruker her med et sted mellom 100 og 1000 innlegg. Jeg vil bare ta dette anonymt!

Dette er en tråd der vi kan prøve å bli kvitt uvaner. Beklager om det finnes allerede.
For eksempel kan vi skrive hvor lenge det har gått mellom uvanene blir gjort.


Jeg har en skikkelig nasty uvane. Det er den eneste fysiske uvanen jeg noengang har hatt. Jeg tenkte at hvis jeg forteller om den her, vil den kanskje ta slutt. 

Jeg pleier å bite av meg huden på innsiden av leppa. Har gjort det i over 10 år, med unntak av da jeg hadde kjæreste. Hvis jeg gjør det for mye blir det skikkelig vondt, men tror jeg har gjort det så mye at jeg er litt "immun".
Jeg gjør det spesielt når jeg konsentrerer meg om noe tenkearbeid. Hvis jeg gjør mye lekser ender det opp ganske vondt etterpå.

Det er ganske flaut og jeg vil slutte nå.
Har prøvd ulike metoder men finner ikke noe som hjelper. Så prøver å lage en tråd.



Anonymous poster hash: e19f9...b1f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke være til så mye hjelp, men jeg synes ikke det var så flaut :)

 

Jeg har noe lignende - jeg 'tygger' på innsiden av kinnene mine. Tar man akkurat en liten'skrell' der så blir det et lite 'sticky' belegg på tennene som gjør at tennene henger litt igjen når man tygger på det. Vet ikke helt hvorfor det er så deilig med den lille 'knekken' når tennene dras fra hverandre, men det er det :)

 

Sikkert ikke helt sunt, men har aldri hatt noen problemer med det og jeg gjør det stort sett bare når jeg er alene (typisk når jeg kjører bil) - har i perioder forsøkt å venne meg av med det ved å bruke tyggis eller sukkerfrie pastiller isteden, men siden jeg egentlig ikke synes det er noe problem, så blir det noe halvhjertede forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...