Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hun snakket også om at jeg var der bare for sex og at jeg ville bli skuffet om jeg dro derfra uten, men jeg sa at jeg ikke var nødt til å ha det, og det var 100% oppriktig ment(trur ikke det ville funket å si det hvis jeg var desperat). Jeg følte helt ærlig ikke på død og liv for å ha sex. Det spilte ingen rolle for meg. Og dette er jo key når man sjekker opp damer.

 

Tror dette har veldig mye å si. Det er ingenting så usexy som folk som er desperate. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

^ Misunnelig på deg, kunne trengt der her også!

​Merker jeg har kommet meg mye på sjekkefronten siste tiden. Fra total panikk over å prøve meg på noen, til å gjøre det behersket og helt naturlig på litt over et år. Treffer ulike jenter i ulike sammenhenger, men sliter fortsatt med å få til sex. Jeg er ikke særlig pen egentlig, og da virker det som det er byen som må til for å få til et ons? Begynt å få inntrykk av at jentene jeg har datet enten vil all in eller ingenting (de fleste i sistnevnte kategori). Jeg har lyst på uforpliktende sex..

 

Tips til hvordan få til mer sex og mindre tidsoppslukende dating uten resultat?



Anonymous poster hash: 43344...15a
Lenke til kommentar

 

^ Misunnelig på deg, kunne trengt der her også!

 

​Merker jeg har kommet meg mye på sjekkefronten siste tiden. Fra total panikk over å prøve meg på noen, til å gjøre det behersket og helt naturlig på litt over et år. Treffer ulike jenter i ulike sammenhenger, men sliter fortsatt med å få til sex. Jeg er ikke særlig pen egentlig, og da virker det som det er byen som må til for å få til et ons? Begynt å få inntrykk av at jentene jeg har datet enten vil all in eller ingenting (de fleste i sistnevnte kategori). Jeg har lyst på uforpliktende sex..

 

Tips til hvordan få til mer sex og mindre tidsoppslukende dating uten resultat?

 

Anonymous poster hash: 43344...15a

 

 

Jeg er jente og har slitt mye med det samme, så jeg skjønner deg godt. Har opplevd alt for ofte at menn kun vil ha ONS (sex som ofte er dårlig, spesielt hvis man er full) eller et seriøst forhold. Jeg har selv absolutt ikke lyst på forhold for tida, men selv om jeg finner menn som i begynnelsen er åpne for et KK-forhold, ender de alltid opp med å ville ha mer. 

 

Aner ikke hvordan du skal få det til, dessverre. Kanskje prøve nettsider der folk er ute etter sånt? Jeg prøvde det en stund, men det gikk ikke spesielt bra. For meg er det helt umulig å finne ut om jeg vil ha kjemi med noen kun basert på nettet (jeg bryr meg ikke veldig mye om utseende når det er snakk om KK-forhold. Kun seksuell kjemi og tiltrekning, og der der det utrolig mange variabler).

 

Glad jeg har knullekompisen jeg har i dag. Vi møttes først på byen, i en litt spesiell sammenheng, på akkurat riktig tidspunkt for begge to, og fant en slags kjemi med en gang, selv om det tok over et år før det ble virkelig bra. Har ikke opplevd noe lignende før eller siden. Det er virkelig vanskelig å finne -.-

 

Anonymous poster hash: ab5e9...4de

Lenke til kommentar

Har i det siste begynt å gå aktivt inn for å "sjekke" opp jenter på byen. Men det jeg sliter med er å ta til meg signalene dems.

 

For eksempel. Flere ganger jeg er ute å drikker så ser jeg jenter som følger meg med blikket og smiler litt lurt når jeg får forbi dem. Har ofte tenkte at det er fordi dem syntes jeg ser rar ut eller noe. Men er vell heller kanskje at dem syntes jeg ser nodelunge tiltrekkende ut?

 

Bare en 1-2 år tilbake i tid var jeg helt lost når det kom til å snakke med jenter. Hadde ikke ikke troen på meg selv i det hele tatt til jeg møtte ei gammel klasse venninne på byen som påstod at jeg hadde forandret meg å blitt over gjennomsnittet kjekk. Nå går jeg ut med hode hevet og har skyhøy selvtillit.

 

Problem mitt nå er at jeg har blitt den type person jeg aldri ville bli, som snakker og flørter rundt med en god håndfull jenter samtidig. Er dette feil? Er bare sånn små flørting her og der, ikke noe seriøst.



Anonymous poster hash: 06055...fd2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Har i det siste begynt å gå aktivt inn for å "sjekke" opp jenter på byen. Men det jeg sliter med er å ta til meg signalene dems.

 

 

Du skriver under at du har skyhøy selvtillit. Hvis du har skyhøy selvtillit - hvorfor går du rundt og leter etter signaler hos jenter og i tillegg tror de synes du ser rar ut? :D

 

Signaler er fint når de skjer, men det er lenge siden jeg begynte å gi blaffen i det. Why? Fordi:

 

- Noen jenter gir knapt signaler og de som liker deg best kan være de som liker deg mest. Sjenanse, usikkerhet, osv.

- De som gir de største signalene kan være de som gjør det til alle og generelt er en "tease".

- Det er ikke sikkert hun engang har SETT deg. Skal du da la være å snakke med henne fordi hun ikke har gitt deg et signal?

 

Bottom line er at en selvsikker mann går ikke passivt rundt og venter på signaler. Han går for det han vil ha, signal eller ikke. Bam. 

 

Problem mitt nå er at jeg har blitt den type person jeg aldri ville bli, som snakker og flørter rundt med en god håndfull jenter samtidig. Er dette feil? Er bare sånn små flørting her og der, ikke noe seriøst

 

.

Så lenge du ikke fører noen bak lyset ser jeg ikke noen problemer med dette. Flørting er gøy og sunt :)

Lenke til kommentar

 

 

Posten din er bygd opp sånn her:

 

Hei. Jeg har begynt å sjekke opp jenter, men jeg er usikker.

Har ikke peiling på hvordan jeg skal lese kroppsspråket til jenter, men ser etter bekreftelse hos de fordi jeg er usikker på meg selv.

Men, jeg har skyhøy selvtillit da.

Er usikker på om det er riktig av meg å sjekke opp damer. Spør om bekreftelse på forumet fordi jeg er usikker.

 

 

Du har IKKE skyhøy selvtillit. 

 

Hvis du skal lese kroppsspråk og signaler til damer, så trur jeg du kan bli gal.

Det er deg selv du må jobbe med fram til du driter i kroppsspråket til damer.

En her inne (trur det var logaritmemannen) anbefalte CBT, og det trur jeg faktisk jeg skal anbefale videre. Kjøp f.eks CBT for Dummies, og jobb med deg selv. Du er kanskje god på å sjekke opp damer der du er nå, og det er jo veldig bra det. Men, disse usikkerhetene kommer til å spise deg opp. Du kommer til å føle at du har en fot på gassen og en fot på bremsen hvis du ikke gjør noe med dette.

 

Kjør på med sjekking!  :new_woot:

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

interessert i andres meninger, skal gjøre så kort som mulig

 

Ble meget opptatt av sjekking, skaffet tinder, endte opp med dame i 1 år, slutt for 3 måneder siden, fikset ny tinder(er i militæret) snakket med masse jenter, sex med to av dem, truffet 6stk (virker ikke som veldig mange på 3mnd, men har vært hjemme i tilsammen 2uker), snakker med 10-15 på en daglig basis, 3-4 av de er på det punktet til at jeg skal treffe de når jeg kommer hjem (3dtd)

 

Ting begynner å ordne seg, har mål og ambisjoner for fremtiden med meg selv. Elsker den følelsen av å gjøre andre mennesker glade, hvordan jeg er rundt jenter, hva jeg sier og gjøre. Det er som et indre rus, får abstinenser her oppe i nord. 

 

Men! Nå har det seg sånn at hun ene jeg møtte, er den jenta det blir forhold med. Vakker, smart, intelligent, planer for fremtiden og liker hun. Snakker med mange andre samtidig som det kun er for eventuelt sex/vennskap og har ikke lyst til å si nei til de. Hva tenker dere om situasjonen? Burde jeg fortsette å treffe andre jenter inntil det kanskje blir seriøst? Er ikke som at jeg har lyst til å bruke hun, eller lyve og leke med hun. Men jeg vil ikke miste det mangfoldet jeg har med jenter, føler jeg må "rase" fra meg litt til (21,5år) men vil alikevel ikke miste hun.

 

(Sorry for eventuell dårlig formulering)

Lenke til kommentar

Som du sier selv du er bare 21.5 år gammal, folk flest i den alderen har ikke rast fra seg. Og for din del, og hennes skylder du hun hvertfall og være ærlig? Altså ikke si rett ut at du ligger med flere jenter, men at du ikke er interessert i noe fast enda. Så se hva hun sier til det, ikke alle jenter er klar for forhold de heller. Du må vel uansett bli kjent med henne på ett dypere nivå før du kan finne ut om hu er drømmedama eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skal på date nr 2 i morgen.

 

Flimen vi skal se begynner enten 19:00 eller 21:15.

 

Tenkte å foreslå kinoen 19:00 slik at vi kan dra til henne eller meg etterpå. Velger jeg den 21:15 blir det for sent. Kan jo også foreslå middag før kinoen som begynner 21:15, men har allerede vært på gå tur + middag på date 1, så keen på at vi skal være hjemme hos en av oss denne gangen. 

 

Hun bor omtrent rett ved kinoen, mens jeg bor 10 min unna. Dvs at hvis jeg sier vi skal dra til meg må jeg kjøre henne hjem 2-3 timer senere igjen.

 

Tenker derfor at det er lettere at vi drar til henne? 

 

Er det dumt å foreslå? Som regel har jentene bodd lenger unna enn meg, så vi har alltid dratt til meg. :) 



Anonymous poster hash: 83006...160
Lenke til kommentar

Det er så uendelig mye bedre å se filmen hjemme. Det er kort vei fra armkroken til senga.

 

 

Sant det, men dette er kjæreste materiale jente. Hadde jeg kun tenkt på hooking hadde jeg heller gjort det.

 

Men vi snakket om den filmen på date nr 1, derfor føler jeg det blir naturlig at vi ser den sammen på date  2 og ser hvordan det går der. 

 

Så date nr 3 hjemme hos meg med middag etc om det går veien.

 

Anonymous poster hash: 83006...160

Lenke til kommentar

Lykke til!

 

Takk! Gjorde om til film og middag hjemme hos meg. Hun sluttet sent, så kinoen ville ikke vært ferdig før 23:00.. Så da kunne jeg ikke eskalert.

 

 

Liten ting ang film.

 

Jeg har ganske liten sofa noe som er veldig irriterende, hadde jeg hatt en hjørnesofa kunne hun lett ligget i armkroken min. Men på denne blir det vanskelig. Har tv på soverommet ved siden av.

 

Blir det litt kleint om jeg spør om vi skal se filmen der istedenfor? Har Apple tv på soverommet, så har en legit grunn i tillegg ettersom vi skulle streame filmen. så sier jeg i tillegg at det er koseligere å se den der.

 

Haha. Hadde jeg vært jente så hadde jeg syntes det hørtes veldig ut som jeg bare var keen på sex... Men det er jo samtidig mye koseligere å se en film inntil hverandre. :)

 

Har hatt 4 stk hjemme, og hun ene reagerte med at hun synes vi bare kunne se filmen i stua..

 

Hva tenker dere? 

 

Anonymous poster hash: 83006...160

Lenke til kommentar

 

Lykke til!

 

Takk! Gjorde om til film og middag hjemme hos meg. Hun sluttet sent, så kinoen ville ikke vært ferdig før 23:00.. Så da kunne jeg ikke eskalert.

 

 

Liten ting ang film.

 

Jeg har ganske liten sofa noe som er veldig irriterende, hadde jeg hatt en hjørnesofa kunne hun lett ligget i armkroken min. Men på denne blir det vanskelig. Har tv på soverommet ved siden av.

 

Blir det litt kleint om jeg spør om vi skal se filmen der istedenfor? Har Apple tv på soverommet, så har en legit grunn i tillegg ettersom vi skulle streame filmen. så sier jeg i tillegg at det er koseligere å se den der.

 

Haha. Hadde jeg vært jente så hadde jeg syntes det hørtes veldig ut som jeg bare var keen på sex... Men det er jo samtidig mye koseligere å se en film inntil hverandre. :)

 

Har hatt 4 stk hjemme, og hun ene reagerte med at hun synes vi bare kunne se filmen i stua..

 

Hva tenker dere? 

 

Anonymous poster hash: 83006...160

 

 

Se den i stua, for ryddighetens del. :) 

 

Da kan du i tillegg gi henne den fine følelsen senere, når dere ser film sammen på soverommet..og kan vise henne at du ikke gjorde det første gangen med hensyn til det. Blir mye finere sånn :)

 

Anonymous poster hash: 49edb...b66

Lenke til kommentar

Ferdig med daten nå. Lagde mat, snakket og så film.

 

Spørsmål!

 

Når jeg tok henne i armkroken min under filmen sa hun at det var veldig uvant for henne med kroppskontakt... Strøyk hende på kroppen og hun holdt meg i hånda, men pga det gikk jeg ikke for kysset før en time ut i filmen. Da doget hun den og smilte litt kleint.

 

Når vi skulle si hade ville hun gi klem men fikk slengt inn ett kyss som varte i 1sek... Og det virker som hun ble litt stressa.

 

Dama er drit deilig, så kom litt overraskende på meg.

 

Dette var date 2.

 

Jeg tenkte at ettersom hun sa det hun sa når jeg trakk henne inn til meg var det greit å ikke presse på? Eller hadde dere gitt faen og tatt tak i henne og gitt alt?

 

Anonymous poster hash: 83006...160

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...