Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Selskap: Aeroflot

Salgsperiode: T.o.m 25 januar.

Utreiseperiode: T.o.m 28 mars.

 

Tilbud:

 

Oslo-Moskva-Oslo kr 2570,-

 

Oslo-St.Petersburg-Oslo kr 2930,-

 

Oslo-Krasnodar-Oslo kr 4140,-

 

Oslo-Sochi/Adler-Oslo kr 4400,-

 

Oslo-Astrakhan-Oslo kr 4440,-

 

Oslo-Novosibirsk-Oslo kr 4810,-

 

Oslo-Kiev-Oslo kr 3020,-

 

Oslo-Yerevan-Oslo kr 2950,-

 

Oslo-Baku-Oslo kr 3080,-

 

Oslo-Tashkent-Oslo kr 4230,-

 

Oslo-Bishkek-Oslo kr 4520,-

 

Oslo-Beirut-Oslo kr 3920,-

 

Oslo-Damascus-Oslo kr 3360,-

 

Oslo-Cairo-Oslo kr 3940,-

 

Oslo-Teheran-Oslo kr 4440,-

 

Oslo-Dubai-Oslo kr 3820,-

 

 

inkl alle billettavgifter

 

Er dog usikker på om det er bra priser, men det sto at det var kampanjepriser så jeg setter det opp her jeg ;)

Lenke til kommentar
Selskap: Aeroflot

Salgsperiode: T.o.m 25 januar.

Utreiseperiode: T.o.m 28 mars.

 

Tilbud:

 

Oslo-Moskva-Oslo kr 2570,-

Norwegian har lenge ligget på ca. 2000 her, men kutter nå ut ruten så du må opp i 2800.

 

Oslo-St.Petersburg-Oslo kr 2930,-
Fra 1900 ned Norwegian.

 

Oslo-Kiev-Oslo kr 3020,-
2500 med Air Baltic, Muligens billigere om de fremdeles har de billigste turene. Air Baltic har mye til europeiske østblokkland, men det passer ikke i denne tråden.

 

Oslo-Dubai-Oslo kr 3820,-
Burde være mulig å komme ned i rundt 3000 med Norwegian. De er også de eneste som flyr direkte her.

 

Denne tråden var ment kun for tilbud på reiser som er til utenfor Europa og som man vet er billig. Ellers blir det alt for mye. Pass også på at turen via Moskva kan bli uforholdsmessig lang og man må for noen ruter overnatte der.

 

9700,- til New Zealand med mulig stop-over i Hong Kong, Shanghai eller Tokyo høres derimot mer spennende ut.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du kan vel komme dit billig stort sett hele året utenom toppene.

 

Restplasser på charterfly til Margarita kan komme under 3k. Ellers har flere flyselskaper av og til tilbud på 3-4k til forskjellige steder rundt Karibien. Lufthansa har nå 3600,- til Caracas, flyplassen ligger nede ved sjøen. KLM har ofte tilbud til ABC-øyene.

 

Det er også mulig å selv sette sammen reise fra London eller Frankfurt. Prisen derifra kan komme ned i 2k, men det er ofte vanskelig å få til korrensondanse uten overnatting.

Lenke til kommentar
KLM

-t/r New York 2600,-

-Reis innen 6. juni

 

http://www.klm.com/travel/no_en/campaigns/...09/5daysale.htm

Utrolig uflaks at jeg ikke så denne før jeg bestilte fly billett til New York i helgen, betalte litt under 3000 tur/retur med Lufthansa

 

Når kan man få bilige billetter til Karibien?

 

Hvor som helst, bare det er et bra sted for å reise videre i karibien.

Dette kan kombineres med USA-tur hvis du har tid, ta flyet til f.eks New York eller Miami og flyet derifra og videre til Karibien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det mandag de kommer med nye tilbud? Er det garantert at det kommer tli å være noen tilbud fra Oslo?

Jeg antar de kommer med tilbud i slutten av neste uke, men kan ikke garantere det. Vanligvis har de tilbud fra Oslo, men kan ikke garantere at noen av dem er til USA og jeg kan heller ikke garantere at det er gode tilbud. Sett deg opp på mailinglistene deres om du vil være den første som får bestilt om det er få plasser.

 

Ellers har jeg liten tro på at noen vil tilby USA til under 3000,- rundt fellesferien. De plassene forventer de antagelig å få bedre betalt for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde det vert mulig å laget en liste over billige flyselskap også?

 

Kom over AirAsia i en artikkel på dagbladet. Ganske billig å fly i asia.

 

Forresten noen som vet om billig flyselskaper til og fra japan og omkringliggende land?

AirAsia er genialt om man reiser innad i Asia over (relativt) korte avstander. Man kan også møte opp på flyplassen noen timer før avgang, kjøpe billett i skranken, og oppnå god pris.

 

Sjekk også ut AirAsia X, som nå har startet long haul London - Kuala Lumpur. De billigste billettene er OK priset, men ikke sensasjonelt lave.

 

Japan har dårlig med budsjettselskaper, blant annet pga avstander og kostnadsnivået på flyplassene. Tror det finnes noen internt, men det er mindre interessant.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...