Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

går busser fra Barcelona flyplass direkte til Andorra, og fra sentrum av Barcelona, så ikke så veldig vanskelig og komme seg til Andorra

Da jeg dro dit gjorde jeg det med tog, men toget stoppet utenfor landet og jeg måtte haike inn til hovedstaden. Husker det var masse butikker som solgte elektronikk og mange modeller man ikke fant ellers i Europa.

 

jeg fikk anbefalt av hostlet jeg bodde i Barcelona og ikke ta toget pga det stoppa utafor landet:) buss funka veldig bra,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Har planer om en langweekend til NY på nyåret. Har sett priser helt nede i 2k tur retur med Norwegian. Men er usikker på nytteverdien av å være i byen i 4 dager. Det blir mest bare for å ha vært der.

Lenke til kommentar

Har planer om en langweekend til NY på nyåret. Har sett priser helt nede i 2k tur retur med Norwegian. Men er usikker på nytteverdien av å være i byen i 4 dager. Det blir mest bare for å ha vært der.

For de som følger med har SAS også hatt tilbud til under 2k t/r det siste året. United har ligget ned mot 2600 i i lengere preioder. Og da har man inkludert kortgebyr, innsjekket bagasje, mat, setereservasjon, underholdning, pledd og alt som koster ekstra hos Norwegian.

 

4 dager burde du klare få mye ut av, trå til.

 

Jeg ville imidlertid ikke reist dit før tidligst april. Vinteren er veldig kald i New York og våren kommer sent.

Lenke til kommentar

Det er notert! Fullt klar over fordelene ved å ikke velge Norwegian. Sitter på gjerdet foreløpig. Skulle det dukke opp et supertilbud fra SAS eller lignende slår jeg til.

Er du sikker på at du klarer oppdage når prisene er lave?

 

Akkurat nå har Lufthansa New York til 2716,- og som vanlig ligger United som har direkte flight rett under.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

 

Det er notert! Fullt klar over fordelene ved å ikke velge Norwegian. Sitter på gjerdet foreløpig. Skulle det dukke opp et supertilbud fra SAS eller lignende slår jeg til.

Er du sikker på at du klarer oppdage når prisene er lave?

 

Akkurat nå har Lufthansa New York til 2716,- og som vanlig ligger United som har direkte flight rett under.

Skjønner ikke helt hva du mener her?

Lenke til kommentar

Denne måneden går turen til Poznan og Split.

 

Etter dette er allerede 15 andre turer booket. :cool:

Få med deg http://en.wikipedia.org/wiki/Archcathedral_Basilica_of_St._Peter_and_St._Paul,_Poznań i Poznan, sikkert allerede med i planene men :) Ikke så langt bak kirken finner du også en bro fylt av hengelåser, om du ikke har fått nok av det enda er det også kanskjer verdt å se på?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...