Gå til innhold

Har du anbefalinger til opplevelser i Dublin?


Anbefalte innlegg

Bestemte meg for å prøve noe helt nytt, så bestilte t/r billett til Dublin og innkvartering på hostel rett ved Temple Bar-området. Et forsøk på å bli mer utadvent og øke selvtilliten dette her tror jeg, gru-gleder meg. Så, til agendaen. Er det noen som har vært i Dublin (eller andre steder alene) og har noen tips til hva man bør se og gjøre, og hvor man eventuelt kan møte nye mennesker?

Skal bo på Hostel for første gang, så regner med jeg møter andre med lignende agenda der - og bar-til-bar-runder kan jeg garantere at det blir - men utover dette er jeg blank og på jakt etter tips :)

 

 

## topic oppdatert av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Temple Bar området er det mest turister, anbefaler å også prøve nokre plassar utenom det strøket for å møte på dei lokale. På nordsida av elva er det litt dårligare strøk, ikkje noke stort problem men heller ikkje noken grunn til å vandre rundt der om du ikkje skal nokon plass.

 

Irane er veldig kontaktsøkande så du får skjeldan sitte åleine før nokon kjem for å slå av ein prat.

 

Om du har tid sæ er ei lita utflukt ut av byen å anbefale. Ein liten halvtime med toget nordover eller sørover så kjem du til Howth eller Dalkney. Howth er ein liten fiskelandsby med fine turområder, og Dalkney er ein fin landsby med ein del rikmannsboliger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...