Gå til innhold

Reise til Bali


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne fått det endel billigere hvis du hadde slått til tidligere. Qatar har hatt tilbud dit en stund, men nå er de billigste borte.

 

Elles kom deg bort fra sørlige Bali og til et skikkelig sted. Kuta er "charterhelvete" og jeg likte heller ikke Nussa Dua. Likte Lombok mye bedre. Dra over med båt eller fly, men ikke velg den billigste båten stappfull med bakcpackere for å spare 30 kroner. Gilli øyene er også greie og man kan velge fra Gili Trawangan med mest liv via Meno til roligste Gili Air.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kunne fått det endel billigere hvis du hadde slått til tidligere. Qatar har hatt tilbud dit en stund, men nå er de billigste borte.

 

Elles kom deg bort fra sørlige Bali og til et skikkelig sted. Kuta er "charterhelvete" og jeg likte heller ikke Nussa Dua. Likte Lombok mye bedre. Dra over med båt eller fly, men ikke velg den billigste båten stappfull med bakcpackere for å spare 30 kroner. Gilli øyene er også greie og man kan velge fra Gili Trawangan med mest liv via Meno til roligste Gili Air.

 

Takk for svar!

 

Har et par bekjente i Bali, så tenkte å få besøkt dem i samme slengen, derfor Bali :-)

De aktuelle reisedatoene har blitt litt forkortet og endret grunnet jobb. 23.oktober til 5.november.. Noen gode tips til reiseselskap som leverer billig disse datoene? Har sjekket Thai Airways, men de reiste ikke før fredag 25.oktober..

 

Via ticket fant jeg gode reiseruter til ca 7000 t/r med Cathay Pacific.. Er de legit?

Endret av RyanGiggs11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...