Gå til innhold

GTA-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny GTA V trailer 24. Mai?

 

1. I første traileren står det 2405 ved foreclosure-skiltet.

2. GTA-produsent Dan Houser er født 24. mai 1974.

3. Sangen brukt i første traileren (Ogdens' Nut Gone Flake) ble lansert 24. mai 1968.

3. Rockstar sa i februar at nyheter vil komme "in a few months". Dette blir da 3 mnd etter det.

4. Max Payne 3 slippes 18. mai, så å rette oppmerksomheten mot sitt neste storspill en uke etter virker logisk.

 

Kilde: Diskusjon-brukeren "kilik"

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg har funnet en mod jeg kunne tenkt meg å prøve. Business Mod v2.Jeg har forsøkt flere ganger med forskjellige scripthooks og gudene vet, men jeg får den ikke til å fungere med GTA IV via Steam.

 

Jeg er forøvrig helt ukjent med å installere mods for GTA IV, så dette er gjort i forhold til de instruksene som står i readme-filen. Relativt sparsomt med info i grunn.

 

Place the "businesses.net" and "businesses.ini" files into the "scripts" folder of your root GTA IV directory.

Den er jo grei.

 

Tested on GTA IV V1.0.4 and v1.0.7 using scripthook.net 1.7.1.7, scripthook 0.4 and 0.51, and latest xliveless 0.997.

 

Jeg har installert scripthook.net 1.7.1.7 og prøvd med xliveless, men usikker på om det faktisk var 0.997, da jeg ikke har lykkes å finne en eneste fil som har tre tall i navnet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...