Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Er igrunn enig, men korte festivaler hvor man kan sove på hotell eller i leil, er helt suuper plass og få til hookups på.

Var på Tomorrowland i fjor, 35 grader og vi bodde i telt.

Sjekke opp damer var det siste jeg tenkte på så svett og jævlig som jeg var, og jeg tror ikke jeg var alene om det :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hey, da var jeg ute av ett 5 års forhold som var meget dårlig på slutten og er noe rusten i gamet. Har prøvd litt forskjellige teknikker,  Har dere noen tips til hvordan man åpne kino raskt? Er bare noen ganger det ikke føles naturlig, hvordan vri dette?`Hvordan åpne og isolere en person i ett 3,4,5 sett? Husker ingenting lengre. Hva fungerer for dere? 

Lenke til kommentar

Må nok ta denne anonym.

For 2 helger siden (siste helga i juni), dro jeg og noen kompiser på fest til et tettsted som ligger en time unna. Vi gikk med båten til ene kompisen min.

Jeg drakk meg selvfølgelig altfor full og ble nekta inngang på utestedet. Ble så full at dersom purken hadde sett meg hadde jeg blitt tatt inn.

Når serveringa stengte kom de andre til båten, hvor jeg hadde sovet en stund. Vi festa og drakk en halvtimes tid der.

Har rimelig mange svarte hull i hukommelsen. Men jeg var i alle fall rimelig direkte med ei jente der. Husker at vi klina, jeg tok henne på puppene osv i full offentlighet.

Videre stakk vi på etterpåfest. Jenta jeg hadde rota med var og med. Husker ikke hvordan, men vi endte opp på dass, hvor jeg mener at jeg fingra henne. Vi gikk så inn i stua og satte oss.

Jeg satte meg først ned. Hun satte seg i en annen sofa, noe jeg ikke fikk med meg siden jeg var så full. Istedenfor satte ei annen jente seg ned med meg. Jeg trodde selvfølgelig dette var jenta fra tidligere. Jeg snudde meg kjapt mot henne og sa direkte: Skal vi gå på dass å knulle?

Hehe :p Som sagt så gjort.

Inn på dass. Prøvde misjonæren, men da det var så vondt i knærne ble det mest suging. Holdt på lenge og vell. Jeg var tross alt så dritings at det er et under at jeg fikk junior opp. Etter en stund måtte jo andre festdeltakere på dass. Dette endte med at kompisen min kom å ropte til meg at vi måtte avslutte. Da låste jeg opp døra, og han stakk hodet inn. Da hadde jenta kuken min i kjeften x) Skal si han var snar ut.

Vi avslutta fort. Og jeg og kompisen min dro.

 

Det som er litt morsomt er at vi var på fest med venninne gjengen til ei jente som jeg traff på tinder for over et halvt år siden. Vi har hatt kontakt mest på snapchat og facebook i hele vinter.

På onsdagen etter sendte "tinder-jenta" melding, og lurte på om jeg hadde kosa meg på dass i helga. Jeg svarte bare at jeg huska lite, men at det heller burde vært henne.

 

Så kommer vi til sist helg. Jeg og noen andre kompiser dro igjen tilbake. Denne gang var jeg ikke overstadig beruset.

På uteplassen traff jeg både tinder-jenta og suge-jenta som var der sammen. Jeg ga tinder-jenta mest oppmerksomhet. Vi dro alle på etterpåfest. Men tinder-jenta ble så full at hun forsvant. Kompisene mine dro hjem uten meg. Dette endte med at jeg og suge-jenta dro på en annen fest, og havna på et soverom. Pullings :p

Klokka 9 på søndagsmorgen ringte jeg min far som hentet meg.

 

Utpå søndag ringte tinder-jenta meg. Hun snakket mest om hvor full hun hadde vært. Så fortalte hun at hun hadde vært på kiosken og møtt på "hun jeg hadde kosa med på dass" helga før.

Jeg som hadde ligget med samme jenta på nytt, bare timer før, svarte: "Å hva sa hun? fikk hun seg noe i natt?"

Svaret jeg fikk: "Nei, hun drakk ikke for hun hadde vært på jobb"

Uten å tenke over det sa jeg: "Vi var jo med henne i går? ....eller vent litt... Hvem tror du jeg var på dass med?

Hun svarte da navnet til hun som jeg bare fingra på dass.

Uten å tenke igjen svarte jeg: "Haha, det er tydeligvis mye du ikke vet"

Når det gikk opp for meg hva jeg sa måtte jeg prøve å ro det hele i land. Jeg sa da at hun hadde rett, men at jeg var så full at det gikk i surr for meg hvem jeg hadde vært med.

 

Tror fortsatt jeg kan få meg et nummer hos tinder-jenta og at suge-jenta enda slipper meg til :p

Fingre-jenta har jeg ikke snakket med.

 

 

Dette ble veldig dårlig skrevet merker jeg. Jaja. Satser på mere hor videre :p

 



Anonymous poster hash: 43efe...d92
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Er igrunn enig, men korte festivaler hvor man kan sove på hotell eller i leil, er helt suuper plass og få til hookups på.

Var på Tomorrowland i fjor, 35 grader og vi bodde i telt.

Sjekke opp damer var det siste jeg tenkte på så svett og jævlig som jeg var, og jeg tror ikke jeg var alene om det :p

 

 

Sikkert OT, men skal du til Tomorrowland i år? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Er igrunn enig, men korte festivaler hvor man kan sove på hotell eller i leil, er helt suuper plass og få til hookups på.

Var på Tomorrowland i fjor, 35 grader og vi bodde i telt.

Sjekke opp damer var det siste jeg tenkte på så svett og jævlig som jeg var, og jeg tror ikke jeg var alene om det :p

 

 

Sikkert OT, men skal du til Tomorrowland i år? :)

 

Nope  :hm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har fått til noe sprell i sommer? Jeg har brukt ekstremt mye tid og energi på Tinder i sommer, men gud bedre å mange useriøse kvinnfolk det finnes der, og de klager over at det ikke finnes seriøse mannfolk? Gimme a break. Hooket med ei, møtte et par andre. Hun ene så grei ut på bilder, men i levende live var hun ordentlig uattraktiv. Siste jeg møtte åpna kjeften for å si hei og slutta faen ikke å prate før vi sa hadet :p Tror på det lengste hadde hun en 30 minutter lang monolog om piss som var fullstendig uinteressant og det eneste jeg fikk sagt var noen tilfeldig "mhm"-er og "ja"-er. Prøvde jeg å bryte inn snakket hun bare enda høyere og mer intenst. wtf.

 

Så jeg ga faen i hele greia, sletta profilen, drakk noen øl og mannet meg opp til å sende en melding til ei jeg ikke har sett på sikkert 10 år, men som jeg husket at jeg hadde god kontakt med. Som så mange andre flytta hun vekk. Skal møtes til uka :p Håper det går bra, for hun er faen meg en keeper.

Lenke til kommentar

Har samme intrykk av Tinder selv, det er en useriøs plass hvor jeg sliter med og finne interesse for og holde samtalen gåendes, utseendet på damene på Tinder stemmer ikke mer virkeligheten, og jakten blir om til en slags paff sjonglering av jenter som allerede får altfor mye oppmerksomhet på en gang. Og når man først treffer noen som virker ålreite så er det jo heeelt anderledes irl. 

 

Har selv stort sett holdt på med samme dama siste året, men etter at hu for 3 gang ringte meg og ville "snakke" på fylla, derpå ha sex, stikke hjem neste dag og nok en gang forklare meg at hu ikke har "den type følelser" for meg valgte jeg og si at jeg tror det er best vi bare er venner, etter det har jeg ikke snakka med hu. Selvom dette antageligvis er den beste dama jeg har truffet i livet mitt, både personmessig og på utseendet. Men jeg spillte nok ikke badboy rollen godt nok, slik at hu tidlig skjønte at jeg var for enkelt bytte, og mista interssen. 

 

Men det har blitt litt ligging, traff ei på PS, som etter mye om og men inviterte meg hjem til seg. Hu bodde visst i kollektiv med noen andre jenter. Fikk kudos siden hu aldri hadde kommet i fylla før, og strålte som en hane da jeg tok på meg skoa mens 5, FEM, av hennes rommvenniner tilfeldigvis kom gåendes gjennom ganga da jeg sto og snørte skoa.. Ikke kleint i det heile tatt.. Søte de små sørlandsblondinene.

Lenke til kommentar

Du slår ikke meg hvertfall. Har fortalt historien før i tråden. Hadde vært med ei hjem fra byen og kjørt brannbil. Var møkkfulle begge to. Våkna dagen etter, spaserte naken ut av soverommet for å gå på do for å pisse og tørke vekk litt ehm... størknet blod... På vei tilbake går det et lyn gjennom kroppen da jeg observerer hennes to kvinnelige romkamerater sitter lettere sjokkerte i sofaen. Uttrykket "mistet munn og mæle" er vel ganske beskrivende for hvordan de så ut. Jeg ofret det ikke en tanke da jeg gikk ut at hun kanskje ikke bodde alene. Der og da var jeg ca. 1 mm stor as, helt jævlig flaut.

 

Merkelig hun dama jeg tok kontakt med. Ikke hørt et pip fra hu på 10 år. Nå hagler det inn meldinger i øst og vest, lagt meg til på snap og whatnot. Ser ut som om det var en good move.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har samme intrykk av Tinder selv, det er en useriøs plass hvor jeg sliter med og finne interesse for og holde samtalen gåendes, utseendet på damene på Tinder stemmer ikke mer virkeligheten, og jakten blir om til en slags paff sjonglering av jenter som allerede får altfor mye oppmerksomhet på en gang. Og når man først treffer noen som virker ålreite så er det jo heeelt anderledes irl.

 

Selvfølgelig stemmer utseendet på Tinder, men det er slik de ser ut mellom 22 og 04 på lørdager, eventuelt dersom de er på shopping/café med venninner. Nå kan man vel heller ikke klandre folk for å vise seg fra sin beste side. Man kan alltids piffe seg opp og ta studioportrett til å legge ut, selv om det ikke er representativt for hvordan man ser ut til vanlig.

Lenke til kommentar

Problemet er vel da kanskje at for meg ser damer somregel ut likt enten klokka er før 22 eller etter 03, hehe. Nei, det er selvfølgelig ikke rart, men er litt teit og ville selge ett produkt og benytte bilder som ikke er representativt. Men har dama kun bilde av fjeset vet man jo at hu heller mot det tykk f.eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min analyse/erfaring av Tinder er stort sett at de attraktive jentene bruker det som selvtillits-boost, og de mindre attraktive bruker det til å finne kjærligheten. Uheldig. 

Jeg følger denne tråden med oppdateringer via mail. Interessant det dere sier nå, om at Tinder brukes som selvtillits-boost for pene jenter, mens de litt lengre ned på skalaen leter etter kjærligheten. Uannsett, etter år med horeri og eveig jakt har jeg kommet til en konklusjon: På lang sikt ødelegger Tinder deg og ditt forhold til andre mennesker. Dating, og å "by på seg selv" til fremmede jenter, den samme runddansen med hver eneste en, er slitsomt! Tinder-jentene er ikke kvalitet selv om mange av dem er fin å se på. Det jeg forsøker å komme frem til er at Daygame er så mye bedre!! Får du kontakt med ei jente på butikken, på gata, i parken, på gymen, eller hvor det skulle være, og holder du en samtale såpass lenge at du kan runde av med "Dette var hyggelig, kan vi møtes igjen" - og då da får nummeret hennes, så er veien til suksess så mye kortere og det føles så mye bedre enn en Tinder-date.

 

Tinder er ut! Tradisjonell sjekking kommer til å bli inn igjen, sann mine ord!

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har faktisk hatt suksess med tinder. Har holdt på med flere i noen måneder (hver for seg ofcourse), og ja. Mange har vært like pene i virkeligheten som på bildene. Kanskje dere har hatt uflaks? Har også hatt noen bommerter selvfølgelig. Men jeg er vel en likanes kar som sjelden har hatt noen katastrofe dates. Jeg syns selv det letteste er om du føler dere har kjemi over tekst er å etterhvert utveksle snap for så tlf.nr etterhvert. Virker kjemien og humor og alt der også er det bare å få møttes raskt, om ikke før. Jeg er mest fan av å bygge opp nok kjemi og tillit sånn at første møte er film og mat hos meg, og ikke noe kaffemøte. Hjemme hos meg er chill, fint, jeg har kontroll og er på hjemmebane. Mye enklere å være seg selv, eskalere og mindre stressmomenter. Er vel heldig siden jeg bor alene I guess, så det hjelper jo på.

Men ja, det er mye drittjenter som det er drittgutter + at det også er viktig å huske på at det er utrolig mange kjedelige jenter som man ikke burde prioritere bare fordi de har et pent smil på bildet. Selv har jeg bare slengt inn noen selfier og kunne sikkert høsta inn flere matcher om jeg hadde lagt mer tid i det, men fuckit. Er jentene kjedelige pleier jeg bare gi helt faen. Spesielt hvis de ikke gidder stille særlig spørsmål tilbake. 

Men du må på en måte komme i en slags modus om du skal gjøre det bra på tinder føler jeg. Du må være litt direkte, men også vise at du er litt annerledes og at du kan snakke om litt forskjellige temaer uten å dra teite bios om hvor rar/quirky du er. Det funker dårlig. Vær heller en fyr som er vanlig, men som i tillegg har humor og som er litt direkte i flørting. Det har fungert best for meg. Jeg har perioder hvor jeg kun snakker med kanskje 1 eller 2 jenter også. Da er det lettere å ha suksess enn å sjonglere med flere. Da blir det sånn "oi ja du hadde bare ei søster ja hehe stemmer det". Aka man begynner å blande info om dem etc.

I tillegg har jeg ei som jeg holder på med som er veldig søt, snill og som jeg vet liker meg. Ofte tenker jeg at å slette tinder og bare gå full blown in love med hu kanskje er det beste. No drama, no shit, no leiting, no seine kvelder på byen med 1 ting i tankene. Bare tacomys og chillaxing i sofaen med henne... Livet as. Vi får se.

 

Lenke til kommentar

Jeg har jævlig dårlig suksess med Tinder!! fy faen jeg har ikke vært på en date engang.. Skjønner ikke hva jeg gjør galt når jeg har fulgt tipsa til pro's osv.. Man skal ha visse bilder osv sant, så jeg fulgte en guide på nettet ossen bilder man bør ha.

Dette er tross avgjørende for er det første de ser og for noen jenter det eneste de gidder å se når skal sveipess i full fart mellom Like eller Dislike.

 

Og de gangene jeg har fått match da.. Jentene er helt ubrukelig skada å snakke med. Helt talentløse hele gjengen. Det finns ikke noe interesse fra dem sin side! ikke alle har vært sånn men fytti helvette så merkeligt opplegg. 

Humøret mitt har jo vært sprudlende når jeg har prata med dem, har lagt mye fokus på humor osv osv.. Men det bare ehhh.. Virker ikke for meg.. Den fyren som lagde tinder.. skulle tatt en murstein og slått ut tenna på han :p haha neida :D

 

men seriøst har tenkt om det er noe jeg gjør feil, men når jeg da viser det til ei venninne som er litt dreven (hu fikk typen sin derfra) og når hu ser chatlog så sier hun bare "wtf å skada de er" da kan man lure.. Hun sier at mange jenter på tinder er generelt sett veldig sære. Gir opp, har gjort så godt jeg kunne fra ende til annen det ekke no for meg, hvis noen har noen siste tips, fyr løs horetøs :) 

Lenke til kommentar

Du har kanskje feil type bilder? Det sender jo visse signaler, så kanskje du tiltrekker deg feil damer med bildene dine rett og slett? La oss si at du har bilder der du virker kaksete og snørrhoven (hypotetisk eksempel). Da lar kanskje de jordnære og "vanlige" jentene være å swipe til høyre.

 

Tja jeg har som førstebilde at jeg tar en selfie midt i ørkenen med pilotsbriller på og noen folk bak mens jeg smiler helt "snilt" :p

Prøvde en liten periode (og den var liten den!) der jeg var litt kjekkas og kaksete men det bare føltes ikke naturlig ut og resultatene var dårlige.

Vet ikke om det har noe å si om det er mer attraktivt eller ikke å ha færre bilder, jeg har fylt opp alle 6 og trives med det for dem viser mest mulig at jeg er snill og leken. Men jeg vet noen jenter har bare 2-3 men så er dem driiiitpene også utstråler dem noe sykt så vet ikke om noe sånt gjelder for gutter og eller om jenter blåser i sånt ;P

Ett av bildene der kommer jeg full fart inn i en sving med go-cart, den andre har jeg tatt på meg hestemaske og "væææ jeg våkna opp som en hest idag!" :O resten av meg der bare smiler jeg helt vennlig lix og må si jeg syns jeg ser kjekk ut (ikke selvdigger) men er hvertfall helt komfortabel med å ha dem der.

 

Men problemet ligger ikke i få matches. Det har jo bevist seg med de bildene jeg har at jeg får.. det er når jeg først skal prøve å prate med dem (det går dritt uansett hva man sier!) jeg nesten mistenker at dem allerede prater med noen andre ellerno for jeg er liksom ikke interessant engang og hele samtalen virker dødfødt fra jentenes side :cry::hm::hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...