Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
"Games—This hub delivers the first and only official Xbox LIVE experience on a phone, including Xbox LIVE games, Spotlight feed and the ability to see a gamer's avatar, Achievements and gamer profile. With more than 23 million active members around the world, Xbox LIVE unlocks a world of friends, games and entertainment on Xbox 360, and now also on Windows Phone 7 Series."

 

The games hub will provide many popular Xbox LIVE gaming and community features found on the Xbox 360 today, including the ability to:

* Collect Achievements and build your Gamerscore

* View Xbox LIVE leaderboards

* See your Xbox LIVE Avatar

* Access Spotlight feeds, including the latest tips and tricks, game news, updates and more

* Add Xbox LIVE friends to your friends list while out on the go

* Turn-based (asynchronous) multiplayer gaming

 

Jeg har forsåvidt opprettet en Xbox LIVE på Windows Phone 7 - tråd. På innlegg.no, vel å merke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

HTC Shubert

 

http://www.youtube.com/watch?v=MY5P6KvfDcI&feature=player_embedded

 

With the leak of the Asus device a few days ago the run-up to the release of Windows Phone 7 hardware and the leakfest it implied has really started. Now we have the first real high quality video of a HTC Windows Phone 7, the HTC Schubert, which according to 247windowsphone.com features an aluminium unibody design.

The device is looks pretty attractive and also features a dual LED flash, hopefully also indicating a high-resolution camera. Unfortunately it also looks very much like the old iPhone 3GS, but then a lot of people still prefer the design.

 

WMPoweruser

 

Må si jeg likte designet på Asus-mobilen bedre. Venter spent på Dell Lightning :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vel, jeg så frem til Windows Phone 7. Men etter å ha lest det som står her: http://www.gsmarena....-review-521.php , så forandret det alt for meg på om Windows Phone 7 er noe jeg kommer å satse på.

 

Vil dere vite hvorfor jeg ikke kommer til å kjøpe meg en mobil med Windows Phone 7?. Ok, la oss se på hva som står under Main disadvantages:

 

  • No system-wide file manager
  • No videocalling
  • Limited third-party apps
  • No Bluetooth file transfers
  • No USB mass storage mode
  • No memory card support
  • No multitasking
  • No copy paste
  • Too dependent on Zune software for computer file management and syncing
  • No music player equalisers
  • No Flash or Silverlight support in the web browser
  • No sign of free Bing maps Navigation so far
  • No DivX/XviD video support

Jeg vet at iOS 4 er noe begrenset på hva man kan gjøre i OS'et. Men i alle dager, er dette virkelig mulig å slippe et OS med så vanvittig mye begrensninger som Windows Phone 7 har?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Main disadvantages:

 

  • No system-wide file manager
  • No videocalling
  • Limited third-party apps
  • No Bluetooth file transfers
  • No USB mass storage mode
  • No memory card support
  • No multitasking
  • No copy paste
  • Too dependent on Zune software for computer file management and syncing
  • No music player equalisers
  • No Flash or Silverlight support in the web browser
  • No sign of free Bing maps Navigation so far
  • No DivX/XviD video support

Jeg vet at iOS 4 er noe begrenset på hva man kan gjøre i OS'et. Men i alle dager, er dette virkelig mulig å slippe et OS med så vanvittig mye begrensninger som Windows Phone 7 har?

 

Er mange ting på den lista som jeg ser på som ikke-saker, og mange som kommer etterhvert.

 

Videocalling - De viser ihvertfall frem telefoner med frontkamera

Bluetooth - Ikke noe problem når man har wifi-sync

Den har memory card støtte, men slik det ser ut nå så må man bruke kortet som følger med, men det er mulig at man kan clone dette over på ett større minnekort.

Den har noe multitasking, ryktene sier bl.a. at f.eks. Spotify har fått samme støtte som den integrerte avspilleren.

Flash er bekreftet på veg, og Silverlight kommer nok også

Såvidt jeg vet så har man Bing navigering på WM 6.5, så dette er nok på plass i WP7 også.

Hva skal man med DivX/XviD når man har h.264?

Lenke til kommentar

Vel, jeg så frem til Windows Phone 7. Men etter å ha lest det som står her: http://www.gsmarena....-review-521.php , så forandret det alt for meg på om Windows Phone 7 er noe jeg kommer å satse på.

 

Vil dere vite hvorfor jeg ikke kommer til å kjøpe meg en mobil med Windows Phone 7?. Ok, la oss se på hva som står under Main disadvantages:

 

  • No system-wide file manager
  • No videocalling
  • Limited third-party apps
  • No Bluetooth file transfers
  • No USB mass storage mode
  • No memory card support
  • No multitasking
  • No copy paste
  • Too dependent on Zune software for computer file management and syncing
  • No music player equalisers
  • No Flash or Silverlight support in the web browser
  • No sign of free Bing maps Navigation so far
  • No DivX/XviD video support

Jeg vet at iOS 4 er noe begrenset på hva man kan gjøre i OS'et. Men i alle dager, er dette virkelig mulig å slippe et OS med så vanvittig mye begrensninger som Windows Phone 7 har?

 

Om du har hatt Iphone 3G eller 3GS før oppdateringene, så er ikke dette ille - forhåpentligvis akkurat som Iphone og Andriod kommer ting fortløpende. Det er bedre i hodet mitt å starte med noe som funker veldig bra ut av boksen, og så ta manglene fortløpende, fremfor å sette sammen altfor mye og håpe det går bra. Manglene du nevner er forbausende likegyldige for meg merker jeg, i den årsak at jeg ikke har brukt dem særlig før, og heller ikke på desire hvor mange av dem skal være nå(?)

Lenke til kommentar

Hvis man kjøper en wp7 telefon under den første bølgen og får med engelsk operativsystem.. vil det da være mulig å laste ned og oppdatere språket til eventuelt norsk senere?

 

Hvordan vil det være med norske tegn med den engelske utgaven? vil det være mulig å skrive f.eks. æ, ø og å? Hadde litt problemer med dette med emulatoren.

Lenke til kommentar

Terminator 3 er Android fan deluxe :)

Han har skrevet masse innlegg i iPhone trådene, så forvent flere kritiske innlegg fra den kanten :!:

Men han har noen poeng, men dette regner jeg med at Microsoft retter opp ganske raskt. Tross alt, Google sin Android Market kom jo til Norge etter lang lang tid.

Jeg sikler litt etter HTC Trophy, selv om jeg helst ville hatt HTC HD7, men aner ikke når den kommer til Norge...

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvorfor Trophy fremfor Mozart? Ikke at det er noe galt, er bare litt usikker på hvem av dem jeg skal velge, men tror jeg går for Mozart.

 

Mon tro om HD7 kan bestilles fra UK? Expansys.com 5049 NOK :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Trophy fordi den har et design som appellerer til min smak! Liker ikke så avrundede kanter, slik som Mozart har :) I tillegg så synes jeg det er for mye sort under selve skjermen. De fysiske knappene ser ganske så store ut på Mozart.

Endret av kimj_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...