Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Jeg årøvde RS igjen en uke nå, å jeg synes det er veldig kjedelig pga det er liksom ikke som før, det er så oppgradert å alt ser helt anderledes ut... så skal jaggu sjekke ut den old days RS som var grunnen til at jeg begynte å spille RS npr jeg var mindre ;)

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Hvis dere savner "the good old days", så er det folk som driver med å bygger opp Runescape helt fra bunnen av, hvordan det var i 2006! Med alle quester, skills, de gode gamle melodiene etc etc. Linken er www.rs2006.net. 100K registrerte, fra 60K unike IP-adresser! Og nei, det er ingen phishing-side. Bare å søke opp rs2006 på youtube, og se videoene, blant annet til brukeren rs2006, der han viser skillsene han har jobbet med, med den gode gamle musikken i bakgrunnen. :)

 

Anbefaler virkelig alle de som savner de gode gamle dagene, til å registrere seg! Det er ikke oppe ennå, men de er veldig nær! De jobber på Farming nå, som de er snart ferdig med.

 

Personlig har jeg quitta RS, pga. Runescape aldri har vært det samme som før. Jeg hater overpowered våpen som Korasi og AGS etc. Går knapt an å spille RS uten lagg heller.

Jeg årøvde RS igjen en uke nå, å jeg synes det er veldig kjedelig pga det er liksom ikke som før, det er så oppgradert å alt ser helt anderledes ut... så skal jaggu sjekke ut den old days RS som var grunnen til at jeg begynte å spille RS npr jeg var mindre ;)

 

Vet du noe om når spillet blir spillbart? :) ( gleder meg litt ) bringer fram litt gode minner fra good old days :) <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen har 1 bruker til overs der jeg slipper email og begrensninger på handel hadde det jeg vært veldig takknemmelig. Tenker å starte på nytt så er ingen krav til noen som helst ferdigheter, send en PM hvis du har en bruker du ikke lengre trenger :)

 

Hva synes forresten folk om de "nye" rustningene? Synes rune ser spesielt merkelig ut, men black har ihvertfall blitt rimelig stilig.

Lenke til kommentar

Tja jeg prøvde å lage meg en bruker for noen dager siden, den hadde dessverre trade limit. Trur det bare er på nye brukere. Har de siste dagene prøvd å få tilbake passordet til gamle kontoer, men husker dessverre ikke de første passordene.

 

Er ikke noe stort problem dog, får jeg meg ikke en ny bruker får jeg bare starte på en med limit. Litt kjedelig men overlever vel ^^

 

Angående e-mail fungerer sider som http://www.guerrillamail.com/en/ som gir deg en midlertidlig e-post adresse :)

Endret av Kjetil..
Lenke til kommentar
New free to play account trade limit:

There is still a trade limit in which certain players can not make a trade where they give away more than 25,000 coins, to prevent players from buying/selling gold. This was introduced on 22 November 2011 to combat Gold farming. The limit only affects accounts created after this limit was introduced, which have never had membership, however this trade limit is lifted once the player obtains membership and the limit will never come back once membership is activated on the account.

 

Ser nå at det er slik ja.

 

Om du er seriøs på spillinga så er det jo bare å kjøpe membership med en gang du lager ny account da, så er tradelimiten borte. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Runescape 2007 kommer tilbake! Dette kan bli kjempebra! Alle starter fresh med lvl 1 i alt utenom hitpoints. Spillet blir akkurat slik det var 10. august 2007, da playerkilling osv var kjempepopulært!

 

Er du interessert kan du lage en "trial member account" og kjøpe membership for bare kr 12,50. Da får du første måneden av Runescape 2007 gratis når serverne er oppe! Når du har kjøpt membership, stemmer du på pollen til Jagex her: http://services.runescape.com/m=poll/a=135/c=wrZLQ5ws0Bs/rs2007-server

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...