Gå til innhold

Tom Waits, hvilke album er de beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vart introdusert for Tom Waits av læraren min, han er STOOR fan :p Eg gav etter kvart etter for presset og skaffa med nokre plater av TW.. etter å hørt gjennom alle platene mellom Closing Time og Small Chance var eg fan med ein gong! Eg har svært stor respekt for han, og meiner at han har ei 1000 gonga finare stemme enn Justin Bieber :p

 

Viss eg skal rangere platene hass so blir nok det slik:

1. Small Change.

2. Closing Time.

3. Blue Valentine.

 

Eg likar best den Jazza TW, han beherskar og synger bra det alle meste, men eg held like vell Jazzen høgst :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg klarer aldri å rangere plater, og Tom Waits har så mange fantastiske å velge mellom, så jeg skal ikke prøve meg en gang.

 

Vil bare si at Bad As Me innfridde noe helt sinnsykt her i gården, og etter flete gjennomhøringer har jeg fortsatt ikke å klart å finne en favorittlåt, da det er en utrolig jevn plate når det gjelder kvalitet. Men veldig enig med Kakofoni angående Chicago, fantastisk åpning på plata!

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
  • 1 år senere...
tom waits for alice skrev (På 29.9.2018 den 20.12):

Beklager at jeg ikke fulgte opp denne tråden. Her er en liten godbit til alle TW-fans, fra Marc Ribots nye album 'Songs Of Resistance 1942 - 2018'

 

https://www.youtube.com/watch?v=n_pWpW4JlrM

 

Geir :)

Noe sen gjenoppliving av tråden, men jeg hadde ikke fått med meg denne sangen, selv om jeg har vært Tom Waits-fan siden jeg så NRK spille Downtown Train-videoen da den var ny. 

Så takk ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...