Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei, jeg bestemmer hvor gammel jeg ser ut og jeg ser ut som det jeg er eller yngre.

 

Nei,teknisk sett nattens kommentar

Haha, seriøst? Er det standpunktet ditt, at man selv kan bestemme hvor gammel man ser ut? Da må jeg bare sitere Plato, som åpenbart er en autoritet på dette temaet.

 

plato-head-shot.jpg

 

"Jeg ser ut som om jeg er 13 år." - Plato

 

Jeg nekter å la en fyr som levde for 2400 år siden bestemme over meg.

Jeg ser faktisk ikke ut som jeg er 25.

Lenke til kommentar

 

Jeg nekter å la en fyr som levde for 2400 år siden bestemme over meg.

Jeg ser faktisk ikke ut som jeg er 25.

Du må spøke. Det er det eneste som forklarer svarene dine i denne tråden. Beklager at jeg ikke tok humoren :)

 

Har du sett meg da?

Bare fordi folk synes jeg ser ut som jeg er 25,betyr det ikke at jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Har du sett meg da?

Bare fordi folk synes jeg ser ut som jeg er 25,betyr det ikke at jeg gjør det.

Jeg har ikke noe behov for å se deg. Det er ikke relevant. Din påstand er at du ser ut som om du er 17-18 år, til tross for at du også sier at alle mener du ser ut som om du er 25 år.

 

Det blir som å si at "alle syns jeg ser hyggelig ut, men jeg syns jeg ser skummel ut, så derfor ser jeg skummel ut!"

 

...som er underholdende.

Lenke til kommentar

Aight, la oss dra parallellen til kjøp og salg: Alle andre mener en gjenstand du skal selge er verdt max 10kr. Du mener selv den er verdt 20kr. Hvor mye tror du du får solgt gjenstanden for? 20kr? Think again.

Det er desverre ikke du som bestemmer din egen markedsverdi..det er det markedet som gjør..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Har du sett meg da?

Bare fordi folk synes jeg ser ut som jeg er 25,betyr det ikke at jeg gjør det.

Jeg har ikke noe behov for å se deg. Det er ikke relevant. Din påstand er at du ser ut som om du er 17-18 år, til tross for at du også sier at alle mener du ser ut som om du er 25 år.

 

Det blir som å si at "alle syns jeg ser hyggelig ut, men jeg syns jeg ser skummel ut, så derfor ser jeg skummel ut!"

 

...som er underholdende.

 

Bra,for jeg har ikke tenkt til å laste opp et bilde av meg.

Jeg ser ikke ut som jeg eldre en det jeg er.

Jeg nekter å tro at jeg ser ut som mer enn 20-21.

Lenke til kommentar

Bra,for jeg har ikke tenkt til å laste opp et bilde av meg.

Jeg ser ikke ut som jeg eldre en det jeg er.

Jeg nekter å tro at jeg ser ut som mer enn 20-21.

Så du nekter å akseptere noe bare fordi du syns det er en ubehagelig konsekvens? Høres fornuftig ut.

 

Kan det være fordi du mener det er negativt å se eldre ut enn det man gjør? I ditt tilfelle så kan man jo argumentere for at du ser mer moden ut enn du ellers ville sett ut.

Lenke til kommentar

Sånn for å få tråden over på noe nærmere rett kjøl, og fordi jeg ønsker bekreftelse fra anonyme personer på nettet, så kan jeg meddele at jeg var ute å hadde noen øl med noen venner i går. Endte med ta med ei dame hjem, til tross for at det overhodet ikke var planen. Veldig praktisk at hun dro før jeg sto opp, så jeg slapp noen kleine morgengreier.

 

For å tilfredsstille sjekkeekspertene her på forumet så kan jeg også bekrefte at jeg tror jeg gjorde det de betegner som eskalering, med stadig økende fysisk kontakt.

 

Nå, gi meg bekreftelse på at jeg er et fantastisk menneske!

Lenke til kommentar

Bra jobba dude! 2 pils og sjekking er ikke det man gjør først her i livet..

 

 

Hvorfor skal alltid folk ha det til at det er kleint dagen derpå ?

 

Ons er okey nok, hvis kjemien i senga stemmer, men satan så mye bedre det er og ha tilnærma edru sex dagen derpå.

 

Jeg ligger alltid i senga til dama våkner, sier hei, smiler og drar en lett tone videre, selvfølgelig noen damer gjør det jo dødskleint, eller reiser kl 7 på morran. Men stort sett er det topp stemning i halmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...