Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.


Anbefalte innlegg

 

 

kjærlighetssorg, det går over. Slutt å vær sånn dramaqueen

Jeg er da ikke dramaqueen. Ikke er dette en gammel kjæreste heller. Det er en venn, og pga tapet føler jeg meg så alene. Hvis du ikke har vært der så er det ikke noe vits å si noe.

 

Anonymous poster hash: 40d99...86e

 

Vi har alle vært der, vi bare lager ikke forumtråder om det, derfor jeg kaller deg dramaqueen, din situasjon er noe vi alle opplever, deal with it.

 

Vi alle opplever ting på forskjellige måter. Du aner ikke hvordan min livsstiuasjon er. Kanskje du hadde flere rundt deg som kunne støtte deg? Jeg synes det er verre når det er snakk om å miste en god venn, enn en kjæreste. Nei, jeg er ikke dramaqueen. I går knakk jeg sammen, derfor jeg opprettet denne tråden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 40d99...86e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Vi alle opplever ting på forskjellige måter. Du aner ikke hvordan min livsstiuasjon er. Kanskje du hadde flere rundt deg som kunne støtte deg? Jeg synes det er verre når det er snakk om å miste en god venn, enn en kjæreste. Nei, jeg er ikke dramaqueen. I går knakk jeg sammen, derfor jeg opprettet denne tråden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 40d99...86e

 

Greit, ta dette med legen din, han kan sikkert få deg innlagt og i behandling i lang tid.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Vi alle opplever ting på forskjellige måter. Du aner ikke hvordan min livsstiuasjon er. Kanskje du hadde flere rundt deg som kunne støtte deg? Jeg synes det er verre når det er snakk om å miste en god venn, enn en kjæreste. Nei, jeg er ikke dramaqueen. I går knakk jeg sammen, derfor jeg opprettet denne tråden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 40d99...86e

 

Greit, ta dette med legen din, han kan sikkert få deg innlagt og i behandling i lang tid.

 

Hva er problemet ditt?

 

Jeg har aldri sagt at jeg skal bil innlagt. Aldri sagt at det er synd på meg. Jeg er da fult klar over at andre opplever slike ting.

 

Jeg opprettet denne tråden for å få hjelp til å komme meg videre med denne sorgen. Jeg vil klare å finne på noe alene uten at den tar helt kontroll.

Slutt å angripe meg. Jeg er ikke noen dramaqueen. Virker mer som du er det. Du slenger hvertfall med leppa over en tråd på et forum. Som jeg forstår synes du det er unødvendig å opprette denne tråden. I mine øyne vil dette kanskje hjelpe meg i sorgprosessen. Det hjelper for å vite at andre har vært igjennom dette. De kan komme med råd til hva jeg burde gjøre for å gjøre smerten mindre, samt det å vite at de forstår meg er også til stor hjelp.

 

Som jeg har nevnt tidligere så knakk jeg sammen i går. Da opprettet jeg tråden for å prøve å komme meg videre.

 

Anonymous poster hash: 40d99...86e

Lenke til kommentar

Ts her :)

 

Setter stor pris på støtten! :)

 

Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge tankene vekk. Jeg prøver å være så sosial som mulig, men jeg sliter med å fylle tiden med ting når jeg er alene. Da kommer tankene. Utrolig vansklig. Drømmer om denne personen om natten, så får ikke fred da heller :/

 

Jeg har prøvd å finne ut hva jeg kan gjøre når jeg er alene. Tenkt på å skaffe nytt spill, pussle spill, kanskje jogge osv. Alt for å få meg på andre tanker. Snakka med en vennine om dette. Hun skjønner jeg tar det tungt. Hun vet også hva jeg snakker om, så det er deilig å få litt støtte fra noen :)

 

Har dere noen forslag til å komme meg videre?

 

Setter utrolig pris på at dere støtter meg, og er her for meg :)



Anonymous poster hash: 40d99...86e
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...