Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok noen bilder nå nettopp, å da låste galleriet seg, blir mer å mer frustret over denne tlf. Måtte starte tlf på nytt da kom det opp. Jeg har restartet så ofte å tatt factoryreset at dette er første gang jeg husker pinkoden på en tlf.

 

Hvis de nekter meg en ny X på elkjøp blir jeg nok vanskelig å ha med å gjøre føler jeg. Doa tiden skulle være 14 dager ifølge selger

Jeg synes jo det er litt bekymringsverdig at man spør selger om doa-tid... hatt mange problemtelefoner?

Lenke til kommentar

Tok noen bilder nå nettopp, å da låste galleriet seg, blir mer å mer frustret over denne tlf. Måtte starte tlf på nytt da kom det opp. Jeg har restartet så ofte å tatt factoryreset at dette er første gang jeg husker pinkoden på en tlf.

 

Hvis de nekter meg en ny X på elkjøp blir jeg nok vanskelig å ha med å gjøre føler jeg. Doa tiden skulle være 14 dager ifølge selger

Jeg synes jo det er litt bekymringsverdig at man spør selger om doa-tid... hatt mange problemtelefoner?

 

Doa tiden var det selger som kunngjorde uten at jeg spurte da jeg allerede har byttet inn 1 tlf grunnet merker på baksiden da jeg tok den ut av boksen.

 

Har aldri hatt problemtlf før, å den siste tlf min var en SG2 som oppførte seg eksemplarisk

Lenke til kommentar

Nå skal jeg prøve med max grafikk og måle med denne appen.

 

Skal prøve i 10 min så får vi se.

 

 

edit:

CPU temp: 81 grader celcius

Batteritemp: 48 grader celcius

 

Ble ganske mye varmere når jeg peiset på full grafikk ja, det kjente jeg. CPU tempen gikk forøvrig ned med 30 grader etter 1 minutt i følge appen.

 

Ja der kan du se. Men du må innrømme at både grafikk å flyt var bra da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fikk et fint TPU-deksel i går. Syns telefonen er litt for glatt, noe som gjør den litt vanskelig og holde med en hånd da den er så stor og tynn.

Ble mye bedre med et deksel, mindre tungvindt enn en slik slip pouch som jeg brukt før også (kostet 20kr på Ebay).

 

Bilder:

 

 

post-22560-0-34549800-1335507697_thumb.jpg

 

post-22560-0-40699700-1335507707_thumb.jpg

 

 

 

 

learntofly: takk for tipset, det fungerte bra. :green:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Har store problemer med lockscreenen på HTC One X'en.

 

Følgende er problemet. Ringen en skal trekke i for å låse opp telefonen. Får ikke trukket denne opp.

Akkurat som om touchskjermen ikke reagerer.

 

Trekker jeg f.eks. kamera-snarveien ned til ringen fungerer det prikkfritt og applikasjonen starter. Men jeg får altså ikke låst opp telefonen uten å starte en applikasjon (hurtigvalg).

 

Andre som har opplevd dette? Får kanskje prøve en fabrikk-reset.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som har tips på hvordan man blir kvitt "Screen Flickering Issue" ? Etter et raskt søk så ser jeg flere som har/ har hatt denne "feilen". Velidig irriterende, ser ut som oppdateringsfrekvensen på bakgrunnslyset har klikket helt, og mistenker at det stjeler unødvendig mye strøm (?)

 

Har siste update, og vet ikke om jeg hadde dette problemet før jeg installerte denne - la den inn første gang jeg startet telefonen.

 

Tips mottas med stor takk! :huh:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som har tips på hvordan man blir kvitt "Screen Flickering Issue" ? Etter et raskt søk så ser jeg flere som har/ har hatt denne "feilen". Velidig irriterende, ser ut som oppdateringsfrekvensen på bakgrunnslyset har klikket helt, og mistenker at det stjeler unødvendig mye strøm (?)

 

Har siste update, og vet ikke om jeg hadde dette problemet før jeg installerte denne - la den inn første gang jeg startet telefonen.

 

Tips mottas med stor takk! :huh:

 

Jeg hadde problemer med at grå toner vibrerte.

Merket det spesielt når jeg så alle hjemme skjermene utzoomet. med standard bakgrunn.

Og når jeg fikk opp menyer med lyse grå bakgrunn.

 

Jeg har sendt min mobil tilbake for å få den fikset/byttet.

Venter enda på svar hva som skjer fra Moobi.

 

Jeg prøvde med fabrikk resett med full sletting av alt.

Det var akkurat likt og ble bare verre og verre.

Endret av mrMKE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå fått prøvd telefonen i ett par dager, og må si jeg er imponert over ytelsen. Alt glir glatt og uten noen form for lagging. Har ikke testet hva telefonen er god for, når det kommer til grafikk ytelse. Registrerer dog at telefonen blir noe varm, ikke det at det blir plagsomt, og at batteriet ikke er av de beste. Men totalinntrykket er imponerende, og når appene en gang i fremtiden utnytter potensialet i Tegra 3 maksimalt, kommer dette til å bli fantastisk. :)

Lenke til kommentar

Har nå fått prøvd telefonen i ett par dager, og må si jeg er imponert over ytelsen. Alt glir glatt og uten noen form for lagging. Har ikke testet hva telefonen er god for, når det kommer til grafikk ytelse. Registrerer dog at telefonen blir noe varm, ikke det at det blir plagsomt, og at batteriet ikke er av de beste. Men totalinntrykket er imponerende, og når appene en gang i fremtiden utnytter potensialet i Tegra 3 maksimalt, kommer dette til å bli fantastisk. :)

 

Det tar ca 2 uker før batteriet er bra.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...