Gå til innhold

Hjelp oss å gjøre forumet bedre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få nå bort den stygge, irriterende og plagsomme knappen.

 

Når dere gjør det så skal eg kanskje vurdere å komme med en tilbakemelding.

 

Det finnes da vitterlig andre måter å ordne dette på enn en knapp som blir værende der etter at jeg har vært inne og stemt og tilbakemeldt og hva hoen man skal gjør der inne.

Lenke til kommentar

For å få forumet bedre må ded gjøres to ting:

1. Fjern den jævla feedback-knappen.

2. Til venstre på siden er det en liste over forskjellige forumkategorier. Nå må man holde musa der for å kunne se navnet på kategoriene. Dette irriterer meg gønt. Ikke kan jeg se kategoriene når jeg logger inne her med mobiltelefonen. Var mye bedre før!!!

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Er det mulig å finne en større gjeng med sutrete drittunger? Når jeg ser svar som dette så får jeg virkelig lyst å bare gi opp dette forumet helt.

 

Knappen er neppe kommet for å være der på heltid, og hvordan dere i det hele tatt klarer å irritere dere så mye over et lite blått felt helt på siden av skjermen skjønner jeg ikke. Jeg legger knapt merke til den her jeg sitter..

Lenke til kommentar
Makan til hyl og skrik for noe som er gjort FOR dere!!

Det er nok velment fra forumstyret, men for ganske mange oppleves dette altså mer som enn ulempe enn som en gest vi liker.

 

Jeg ser overhodet ikke noen gode grunner til å style knappen slik at den ligger fast på skjermen, istendenfor at den blir en del av nettsiden. I tillegg forstår jeg ikke helt bruken av facebook farger og font, men det er nå så...

 

Men det som bekymrer meg mest er vel igrunn mangel på tro på eget forum. Vi har allerede kategorier for tilbakemeldinger, og hvis det er mangel på deltakelse i den forumbiten, så vet jeg ikke om løsningen er å undergrave kategorien enda mer.. (Men men, er jo sikkert gøy å teste nye løsninger for driftsgjengen.)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...